Cookie Toggle 0.81

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JimB
Berichten: 505
Lid geworden op: 4 april 2005, 17:40
Locatie: Deurne (B)
    unknown unknown

Cookie Toggle 0.81

Bericht door JimB »

Ik heb de extensie Cookie Toggle geinstalleerd die d.m.v. een "button" in de toolbar de cookies aan of af kan zetten. De button verandert dan van uiterlijk. Het is mij in elk geval niet duidelijk wanneer de cookies nu aan of af staan volgens de button kleur. Zie screenshot

Afbeelding
wieter
Berichten: 231
Lid geworden op: 8 november 2004, 16:19
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door wieter »

Hey JimB,

Op de homepagina van Cookie Toggle staan een aantal interessante dingen, zoals:
Cookie Toggle toolbar button with cookies on: (dus cookie toggle knop met cookies aan)
Afbeelding

Cookie Toggle toolbar knop with cookies off: i](dus cookie toggle werkbalk met cookies uit)[/i]
Afbeelding
:-D

Veel plezier ermee
Gebruikersavatar
JimB
Berichten: 505
Lid geworden op: 4 april 2005, 17:40
Locatie: Deurne (B)
    unknown unknown

Bericht door JimB »

Ja, dom van mij ik heb niet naar de Homepage gegaan, omdat ik veronderstal dat er toch altijd voldoende info via de ext. zelf te weten te komen is als ze eenmaal geinstalleerd is, en zeker bij een extensie die de eenvoud zelve is.

Dit zijn de makers van de extensie dan toch vergeten. Twee onnozele icoontjes met on en off ernaast in het Cookie Toggle Options menu was voldoende geweest trouwens. Want nu weet ik het dan wel, maar wie zegt dat ik dat dan nog weet binnen enkele maanden.... in de veronderstelling dat ik die extensie bvb. niet zoveel gebruik. Bedankt alvast.
wieter
Berichten: 231
Lid geworden op: 8 november 2004, 16:19
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door wieter »

Hey JimB,

Geen probleem, graag gedaan hoor :-)
Dat van die on/off is misschien een goede suggestie die je misschien best kan doorspelen aan de makers via hun mailinglist (adres op de homepagina)

voor de rest, veel plezier ermee :-)
Plaats reactie