Infolister

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Asterxx
Berichten: 324
Lid geworden op: 28 februari 2005, 8:09
Locatie: Nederweert, joepie!!!!
    unknown unknown
Contacteer:

Infolister

Bericht door Asterxx »

Hoi,

Ik heb de Infolister-extensie (TB) gedownload en geïnstalleerd, maar hij blijft in het engels, hebben anderen daar ook problemen mee.
De locale-files zijn wel allemaal vertaald

Zie ook hier wat de extensie doet
Gebruikersavatar
Asterxx
Berichten: 324
Lid geworden op: 28 februari 2005, 8:09
Locatie: Nederweert, joepie!!!!
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Asterxx »

Even een duwtje in de rug
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Ik heb infolister in FF(NL 1.06) geinstallerd en daar is tie volledig NL
Daarna zelde extensie in TB(En DPA ) geinstalleerd en dan is tie in de engelse taal.
Daarna zelfde extensie geinstallerd in TB (NL 1.06) en dan is tie weer volledig Nederlands.

Werk jij soms met een EN versie van TB met een geinstalleerd NL taalpakket ?
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Je moet eigenlijk eens kijken op welke waarde de instelling general.useragent.locale staat. Dit moet nl-NL zijn om een extensie de Nederlandse taal te laten krijgen.

In Thunderbird kun je het bestand user.js hier voor gebruiken of de About:Config-extensie gebruiken.
Laatst gewijzigd door Gert-Paul op 29 juli 2005, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
goofy
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 juli 2005, 17:55
Locatie: Tours (France)
    unknown unknown

Bericht door goofy »

Oops (wrong place to post - sorry for that...) message transferred
Laatst gewijzigd door goofy op 29 juli 2005, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

goofy schreef:I just built a localized version here :
http://goofy37.perso.cegetel.net/backto ... es-1.0.xpi (of course I have added the fr-FR
and the localized description) So you have just to add the nl-NL locale and send the whole stuff to the author with some explanations.
Enjoy :)
I suppose you wanted to add your message in this topic? This topic is about a translation of Infolister not working in Thunderbird, not about translations of Back To Top.

Thanks anyway :)
Gebruikersavatar
Asterxx
Berichten: 324
Lid geworden op: 28 februari 2005, 8:09
Locatie: Nederweert, joepie!!!!
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Asterxx »

aasgier schreef:Ik heb infolister in FF(NL 1.06) geinstallerd en daar is tie volledig NL[/qoute]Bij mij nu ook (FF 1.06 NL)
Daar is hij bij mij ook in het nl-NL
aasgier schreef:Daarna zelfde extensie geinstallerd in TB (NL 1.06) en dan is tie weer volledig Nederlands.
Daar krijg ik hem niet geïnstalleerd. "Geen geldig installatiebestand" of iets dergelijks krijg ik
aasgier schreef:Werk jij soms met een EN versie van TB met een geinstalleerd NL taalpakket ?
Nee, beiden de officiele 1.06 NL versies

EDIT: even een duwtje in de rug en wat layout aangepast

Probleem nu is dat hij het wel in FF doet, maar in TB wil hij gewoon niet, "geen geldig installatiepakket"
Gebruikersavatar
Asterxx
Berichten: 324
Lid geworden op: 28 februari 2005, 8:09
Locatie: Nederweert, joepie!!!!
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Asterxx »

Gert-Paul schreef:Je moet eigenlijk eens kijken op welke waarde de instelling general.useragent.locale staat. Dit moet nl-NL zijn om een extensie de Nederlandse taal te laten krijgen.
Dit was inderdaad het euvel, nu rest alleen de vraag: Hoe kan dat bij een TB-NL op en-US staan?

Is dat vergeten met vertalen?
Plaats reactie