Switchproxy taal probleem

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
.nl
Berichten: 21
Lid geworden op: 16 februari 2005, 18:17
    unknown unknown

Switchproxy taal probleem

Bericht door .nl »

Hoi!

Ik wilde switchproxy 1.3.2 toevoegen als extentie. Dit lukte welliswaar echter het is geheel in het frans :? laat mijn frans nu compleet waardeloos zijn... Heeft iemand ervaring met dit probleem of weet iemand hoe dit op te lossen?

Ik gebruik FF 1.0.6 NL vanzelfsprekend.

Groet
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Dan vertalen we die extensie toch even naar het Nederlands. Wacht maar even (ik ben er nu mee bezig)...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

En daar is al een Nederlandstalige versie van de extensie:
http://www.mozbrowser.nl/downloads/ext/ ... oxy-nl.xpi

Even dit adres naar je adresbalk slepen en dan kun je deze downloaden en installeren. Rechtsklikken en Koppeling Opslaan Als kan natuurlijk ook.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
.nl
Berichten: 21
Lid geworden op: 16 februari 2005, 18:17
    unknown unknown

Bericht door .nl »

Mag ik jou, alweer, hastikke bedanken ;)

Ik moet toegeven dat mozilla nog steeds niet zo fijn als avant browser vind (teveel dingetjes die niet direct werken).
Mja, op deze manier blijf je wel actief zoeken en oplossen :D

Nog eens, thx!!

.nl
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

.nl schreef:teveel dingetjes die niet direct werken
Zoals?
Gebruikersavatar
FFuser
Berichten: 328
Lid geworden op: 11 augustus 2004, 19:25
Locatie: Antwerpen belgium
    unknown unknown

Bericht door FFuser »

.nl schreef:Ik moet toegeven dat mozilla nog steeds niet zo fijn als avant browser vind (teveel dingetjes die niet direct werken).
Maar die support is wel supersnel én goed
1:20 na je vraag voor een vertaling is er al een, laat een commercieel bedrijf dit maar eens nadoen :wink:
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; nl; rv:1.8) Gecko/20051111 Firefox/1.5
.nl
Berichten: 21
Lid geworden op: 16 februari 2005, 18:17
    unknown unknown

Bericht door .nl »

sc00zy schreef:
.nl schreef:teveel dingetjes die niet direct werken
Zoals?
Tja, regelmatig java problemen.. in sommige dien ik dan toch terug te vallen op ie omdat ik avant maar niet meer heb geinstalleerd (anders zoek ik minder snel naar een oplossing).

Plaatjes die niet laden, animaties die niet werken.. allemaal luxe bijkomstigheden die vast in n0 time opgelost kunnen worden maar je loopt er tegen aan :oops:

Het blijft gewoon leuk speelgoed, hoewel het voor de makers nu wel erg serieus gaat worden begrijp ik ;)
.nl
Berichten: 21
Lid geworden op: 16 februari 2005, 18:17
    unknown unknown

Bericht door .nl »

FFuser schreef:
.nl schreef:Ik moet toegeven dat mozilla nog steeds niet zo fijn als avant browser vind (teveel dingetjes die niet direct werken).
Maar die support is wel supersnel én goed
1:20 na je vraag voor een vertaling is er al een, laat een commercieel bedrijf dit maar eens nadoen :wink:
Je hebt gewoon helemaal gelijk!! En laat ik stellen dat dit niet de eerste keer is dat de "hulptroepen" direct een oplossing bieden..

Ere wie ere toekome ;)
Gebruikersavatar
FFuser
Berichten: 328
Lid geworden op: 11 augustus 2004, 19:25
Locatie: Antwerpen belgium
    unknown unknown

Bericht door FFuser »

.nl schreef: Tja, regelmatig java problemen.. in sommige dien ik dan toch terug te vallen op ie omdat ik avant maar niet meer heb geinstalleerd (anders zoek ik minder snel naar een oplossing).
Dit ligt waarschijnlijk aan de website(s) die hun paginas alleen willen laten werken met de microsft virtual machine en niet die met die van sun
Plaatjes die niet laden, animaties die niet werken.. allemaal luxe bijkomstigheden die vast in n0 time opgelost kunnen worden maar je loopt er tegen aan :oops:
zonder meer info kan ik je hier niet mee verder helpen, maar waarschijnlijk is het een firewall/antivirus kwestie, of anders gewoon kwestie van plugins installeren (die automatisch bij avant zullen zitten)
zet de problemen in een nieuw topic (of zoek anders eens op het forum 9/10 vind je het direct)
Eenmaal dit je dit hebt opgelost heb je er normaal gezien geen last meer van
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; nl; rv:1.8) Gecko/20051111 Firefox/1.5
Plaats reactie