Java runtime environement

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
NicovC
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 september 2005, 18:07
    unknown unknown

Java runtime environement

Bericht door NicovC »

Sinds paar maanden gebruik ik zonder problemen FireFox. Nu wilde ik een spelletje spelen via Internet. Hiervoor moest ik een plugin installeren, namelijk runtime environement. Bij installeren kreeg ik de boodschap: "De systeem-beheerder heeft het systeem zodanig ingesteld dat deze installatie niet kan worden uitgevoerd."
Nu ben ik de enige account op de computer. Ik gebruik Windows XP. Via extra, opties , webfuncties: java staat aan.
Hoe kan ik het systeem zo instellen dat ik de plugin wel geinstalleerd krijg.

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Tjaard
Berichten: 710
Lid geworden op: 6 november 2004, 17:26
Locatie: In Christ
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Tjaard »

Kun je dat ding niet zelf bij Sun downloaden? Die installer ziet vast wel dat je Firefox hebt... http://java.sun.com
Maak zelf goeie adblockfilters, mail veilig met OpenPGP in Thunderbird!
As for me and my house, we will serve the LORD (Jozua 24:14).
NicovC
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 september 2005, 18:07
    unknown unknown

Java runtime environement

Bericht door NicovC »

Tjaard, bedankt. Ik had al een versie. Deze heb ik verwijderd. Nieuwe gedownload. Ik krijg bij installeren de boodschap: "This account does not have sufficient privileges to install Java™. Please login to an account with administrative permissions."
Echter: ik heb maar 1 account, ik kan dus niet inloggen onder een andere account. hoe los ik dit op?

groeten

Nico
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Java runtime environement

Bericht door ByteWarrior »

NicovC schreef:Echter: ik heb maar 1 account, ik kan dus niet inloggen onder een andere account. hoe los ik dit op?
Heb je echt maar één account of heb je één account en een administratoraccount (zoals het hoort in WinXP)?

Je zou als administrator moeten inloggen om Java te installeren...
Plaats reactie