Extension Uninstaller

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jan
Berichten: 59
Lid geworden op: 18 mei 2004, 9:06
Locatie: Groningen
    unknown unknown

Extension Uninstaller

Bericht door Jan »

Als je regelmatig extensies wilt uitproberen is dit een handige manier om overbodige extenties te verwijderen.

http://jgillick.nettripper.com/extuninstaller/
Lode
Berichten: 151
Lid geworden op: 17 juli 2004, 2:24
Locatie: Alkmaar
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Lode »

is dit nog van een oude versie van firefox? want bij mijn firefox (0.9.2) kan ik gewoon al in firefx zelf uninstallen...
Gebruikersavatar
Jan
Berichten: 59
Lid geworden op: 18 mei 2004, 9:06
Locatie: Groningen
    unknown unknown

Bericht door Jan »

LodeC schreef:is dit nog van een oude versie van firefox? want bij mijn firefox (0.9.2) kan ik gewoon al in firefx zelf uninstallen...
Ja, dit heb ik onder 0.8 gebruikt. Deze extensie heb je niet nodig als je alleen gebruik maakt van de nieuwe , aan Firefox 0.9 aangepaste extensies.
Heb je toch nog oudere extensies in je profiel, dan is dit wel een handige manier om ze te verwijderen.
Lode
Berichten: 151
Lid geworden op: 17 juli 2004, 2:24
Locatie: Alkmaar
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Lode »

Jan schreef:
LodeC schreef:is dit nog van een oude versie van firefox? want bij mijn firefox (0.9.2) kan ik gewoon al in firefx zelf uninstallen...
Ja, dit heb ik onder 0.8 gebruikt. Deze extensie heb je niet nodig als je alleen gebruik maakt van de nieuwe , aan Firefox 0.9 aangepaste extensies.
Heb je toch nog oudere extensies in je profiel, dan is dit wel een handige manier om ze te verwijderen.
ah ok. ik snap m.
sorry, ik volg firefox nog niet zo lang, vandaar
Ria
Berichten: 478
Lid geworden op: 11 juli 2004, 17:38
    unknown unknown

Bericht door Ria »

Daarnet heb ik - voor de tweede keer - de extension uninstaller ingezet om een extensie te verwijderen. De eerste keer ging het om een oude versie van PrefButtons, dat ging prima. Maar de tweede keer dat ik het tooltje inzette - deze keer om een RSS-reader te verwijderen - is het uitgedraaid op een rampje.

Al mijn bookmarks zijn verdwenen maar de RSS-reader staat er nog :). Gelukkig had ik voor alle zekerheid even een kopie gemaakt van mijn profiel voor ik begon dus de schade blijft beperkt.
MFB
    unknown unknown

Bericht door MFB »

Deze extensie is wel zo handig voor Mozilla Suite aangezien deze zelf geen mogelijkheid heeft om extension te verwijderen!

greetz
mfb
Plaats reactie