Nieuw: SmoothWheel met profielinstallie

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Ria
    unknown unknown

Nieuw: SmoothWheel met profielinstallie

Bericht door Ria »

http://smoothwheel.mozdev.org/installation.html
Ik kon hem wel installeren in mei-build maar in die van 7 juni ging het niet.
Maar dat maakt dus niet meer uit want het hoefde maar één keer.
Ria
    unknown unknown

Bericht door Ria »

latie
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Sorry, maar ik volg het even niet meer. Is er nu een probleem ? En wat is dan het probleem ? Het niet meer kunnen installeren van de SmoothWheel-extensie ?

De 2e reactie (latie ???) geeft bij mij alleen maar meer vraagtekens :)
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Ria
    unknown unknown

Bericht door Ria »

De meeste extensies zijn zowel in het profiel als in de Firefoxmap te installeren. Tijdens het installeren krijg je die keus voorgelegd.
Echter sommige extensies zoals SmoothWheel konden tot voor kort alleen in de Firefoxmap geinstalleerd worden. Dat is vervelend, want bij elke Firefox nightly moet je ook SmoothWheel opnieuw installeren.
Sinds kort heeft de maker van SmoothWheel zijn extensie aangepast voor installatie in het profiel.
Daar ben ik dus erg blij mee.

In mijn vreugde om die nieuws wereldkundig te maken maakte ik een tikfout. Ik schreef profielinstallie in plaats van -installatie. :(
Vandaar mijn (enigszins korzelige) correctie.

Groeten,
Ria
Ria
    unknown unknown

Bericht door Ria »

Ik probeerde SmoothWheel eerst te installeren in een nightly van gisteren maar daar zat mogelijk een fout in want hij wou niet downloaden.
Het lukte wel in een wat oudere nightly.
Het was dus geen probleem (meer) maar eerder een melding.

Groeten,
Ria
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Ria schreef:In mijn vreugde om die nieuws wereldkundig te maken maakte ik een tikfout. Ik schreef profielinstallie in plaats van -installatie. :(
Vandaar mijn (enigszins korzelige) correctie.
Je hebt hier nu al een hele hoop berichten geplaatst. Misschien wordt het eens tijd om jezelf te registreren op dit forum. Je kan dan ook je tikfouten verbeteren ;-)
Plaats reactie