Calender in Tab ?????

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Calender in Tab ?????

Bericht door vulture »

Ik heb de laatste versie van de <a href="http://www.mozilla.org/projects/calendar/">Calender extensie </a> Geinstalleerd. Deze opent echter in een nieuw window. Kan de kalender ook in een Tab geladen worden. Das makkelijker? En zo ja hoe doe je dat
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Ik krijg het niet voor elkaar, ook niet met TabMixPlus in Single Window Mode. :?
Ook het nodige geGoogle leverde niets op.
Erik
Moderator
Berichten: 244
Lid geworden op: 4 februari 2004, 15:33
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Erik »

Voeg een bookmark toe, bijv. in je bookmarks toolbar folder, die verwijst naar chrome://calendar/content/calendar.xul

Klaar is kees :)

[edit]
Alleen het toevoegen van een task lijkt niet te werken in een tab. Althans dat is bij mij zo. Ik gebruik de 2006012105 versie.
~ Erik
- Mede-Beheerder MozBrowser.nl (inclusief Forum)
- Redacteur Livre Magazine
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Erik schreef:Voeg een bookmark toe, bijv. in je bookmarks toolbar folder, die verwijst naar chrome://calendar/content/calendar.xul

Klaar is kees :)

[edit]
Alleen het toevoegen van een task lijkt niet te werken in een tab. Althans dat is bij mij zo. Ik gebruik de 2006012105 versie.
ik heb 0.2.0.20060116 maak ook hier hetzelfde. Kan geen nieuwe gebeurtenis creeren :cry:

Voordeel van Calender in een tab is dat ik deze dan als startpagina kan instellen. Zo heb ik altijd een geopende agenda bij de hand. Das makkelijk.
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
Sipster
Berichten: 1846
Lid geworden op: 24 september 2005, 10:39
Locatie: wageningen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Sipster »

ik heb wat geprobeerd, maar kan ook met tabmixplus calender niet in een tab krijgen...
ik zou zeggen, stuur een mailtje naar de ontwikkelaars van calendar, dat je de kalenderfunctie graag als homepage zou willen kunnen instellen...
dat lijkt me superhandig :!: Ik zou dat ook graag willen!
wat mij betreft doen we een oproep hier dat zoveel mogelijk mensen zo'n mail sturen.... hoe vaker ze het horen, hoe eerder er ze iets aan doen
Ik weet niet of je het ook in de bugzilla kunt zetten, dan zouden we er op kunnen stemmen.
Wees meester en vormgever van jezelf

STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Zou inderdaad handig zijn.
Geen idee of het technisch haalbaar is trouwens...
Gebruikersavatar
gertj3
Berichten: 295
Lid geworden op: 19 februari 2006, 11:08
Locatie: Vlaanderen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door gertj3 »

Mij is het ook gelukt tnx

heb wel gezien dat als ik dit op deze manier doet dat mijn kalender dan wel in het engels is
Bezoek ook eens ===> www.soccerplaza.org
Gebruikersavatar
Z_God
Berichten: 410
Lid geworden op: 12 oktober 2003, 22:36
Locatie: Enschede
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Z_God »

Erik schreef:Voeg een bookmark toe, bijv. in je bookmarks toolbar folder, die verwijst naar chrome://calendar/content/calendar.xul
Dit werkt voor ieder venster, maar zal altijd een brakke half/niet werkende UI opleveren.
Ik weet ook niet precies hoe al dat XUL spul werkt, maar die chrome URLs (veel mensen wilden ook mail in een tab of prefences liever niet in een nieuw venster) zijn nooit een succes geweest.
Plaats reactie