Windows Update

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

Windows Update

Bericht door moZes »

Heeft iemand de extensie van deze site: http://windowsupdate.62nds.com/ al eens uitgeprobeerd?
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Windows Update

Bericht door nirwana »

moZes schreef:Heeft iemand de extensie van deze site: http://windowsupdate.62nds.com/ al eens uitgeprobeerd?
Zo op het eerste gezicht vind ik het een heel aardig initiatief. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat Microsoft de maker hiervan inlijft. Tenminste, doorgaans als een bedrijf interessante technologie maakt dan duurt het niet lang voordat Microsoft het inlijft.

Ik heb ook eens gekeken welke gegevens deze website opvraagt en dat ziet er alleszins redelijk uit. Het had natuurlijk gekund dat het geheel een spyware-site was die met het uiterlijk van een bonafide WindowsUpdate-site allerlei gegevens van je computer ophaalt. Je kunt tegenwoordig immers niet paranoia genoeg zijn. Maar dat viel heel erg mee. Er worden vooral versies van diverse DLL's opgevraagd en die mag iedereen van mij weten.

Echter waren er voor mijn besturingssysteem geen updates beschikbaar, maar dat terzijde. Zodra Microsoft weer eens een update aanbiedt zal ik wel weer eens met deze site controleren of die daar hetzelfde over denkt.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Sipster
Berichten: 1846
Lid geworden op: 24 september 2005, 10:39
Locatie: wageningen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Sipster »

lijkt me op zich interessant...
controleert hij ook automatisch?
en voor de nederlandse versies.....

en wat vond je ervan mozes? al ervaringen?
Wees meester en vormgever van jezelf

STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door moZes »

sipster schreef:en wat vond je ervan mozes? al ervaringen?
nog niet geprobeerd
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

Ik gebruik m al geruimte tijd. Werkt uitstekend!
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Ik krijg hem niet geïnstalleerd...
Ook niet met een nieuw profiel.
Plaats reactie