Doorlinken banner

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Rien
Berichten: 25
Lid geworden op: 29 juni 2004, 14:37
    unknown unknown

Doorlinken banner

Bericht door Rien »

Sinds een paar dagen aktief met FF en nu al een "probleem"

Op bepaalde pagina's (vooral fora's) moet je op een banner klikken om OK te krijgen voor je post, je krijgt dan in een nieuw venster een pagina van wat maar...
pas als die geopend is geweest kan je op OK drukken om te posten, alleen (nog) niet met de FF browser :cry:

Nu ga ik er vanuit dat ik niet de eerste ben met dit probleem, alleen weet ik niet zo goed waar, en vooral waarna ik moet zoeken :oops:

Wie helpt...
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Doorlinken banner

Bericht door ByteWarrior »

Rien schreef:Op bepaalde pagina's (vooral fora's) moet je op een banner klikken om OK te krijgen voor je post
Kan je een link posten naar zo'n forum? Dan is het gemakkelijker om te weten wat er net gebeurt...
Rien
Berichten: 25
Lid geworden op: 29 juni 2004, 14:37
    unknown unknown

Bericht door Rien »

Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Ja, ik heb het net eens uitgeprobeerd en het is een verschrikkelijk raar probleem.

Al vind ik het zelf wel een raar systeem. Het feit alleen al dat je gedwongen wordt om op een banner te klikken eer je iets kan posten... :?
Ik kom op vele fora met phpBB (de software waarmee het forum werkt), en daar werkt het perfect.

Waarschijnlijk hebben de makers van de website zo hard met de forumsoftware geknoeid tot er iets uit kwam wat werkte (tenminste, voor Internet Explorer). In Firefox werkt het niet.

Er is niet veel dat je daar aan kan doen. Er zitten enkele foutje in de website. Soms helpt een vriendelijk mailtje naar de webmaster wel. Hij (of zij) is de enige persoon die het probleem kan oplossen.

Misschien kan je er een post over openen in het forum zelf (met behulp van Internet Explorer dan wel). Als er nog mensen zijn met dat probleem, zal de webmaster het wel eens van naderbij bekijken.
Rien
Berichten: 25
Lid geworden op: 29 juni 2004, 14:37
    unknown unknown

Bericht door Rien »

Heb de admin een PB gestuurt, hij zei ervan te weten...

Erger nog....gaf als suggestie; gebruik anders de Avant browser :shock:

Naja, gebruik daar de IE wel :?
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Rien schreef:hij zei ervan te weten...
En hij doet er niets aan? Wat een luie webmaster! Zo moeilijk zou het trouwens niet mogen zijn.

Ach ja. Waarschijnlijk verdienen ze geld per klik op zo'n banner en hebben ze het daarom zo gemaakt...
Plaats reactie