Paswoorden zichtbaar maken in AutoLogin 0.2 ext.

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JimB
Berichten: 505
Lid geworden op: 4 april 2005, 17:40
Locatie: Deurne (B)
    unknown unknown

Paswoorden zichtbaar maken in AutoLogin 0.2 ext.

Bericht door JimB »

Is er misschien iemand die weet hoe men de paswoorden zichtbaar kan maken in de Auto Login Settings van die extensie. Het tooltje dat ik heb om PW zichtbaar te maken schijnt enkel in IExplorer te werken.
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Worden die wachtwoorden niet opgeslagen in de normale wachtwoordenbeheerder? Bij een extensie als Foxmarks of Gmail-Notifier is dat wel het geval.

IK ken auto login niet super goed, dus het zou eventueel ook kunnen zijn dat het een eigen opslagformaat heeft, maar dat lijkt me niet nodig.
Gebruikersavatar
JimB
Berichten: 505
Lid geworden op: 4 april 2005, 17:40
Locatie: Deurne (B)
    unknown unknown

Bericht door JimB »

Blijkbaar niet na nazicht

In de standard PW beheerder van FF staan er bij mij een tiental in. In de AutoLogin 0.2 extensie staan er een 40-tal.

Het zal wel ergens te vinden zijn in een of ander bestand, maar mogelijk gecodeerd.

In elk geval is het bij mij de bedoeling om de PW rechtstreeks te kunnen benaderen vanuit de extensie zelf.
Plaats reactie