Tip: Mailbox Alert

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
lama
Berichten: 137
Lid geworden op: 11 juli 2005, 10:36
Locatie: Leiden
    unknown unknown
Contacteer:

Tip: Mailbox Alert

Bericht door lama »

Zag vandaag in de RSS feed voor nieuwe Thunderbird Addons de extensie Mailbox Alert opduiken. En gelijk uitgetest. Fantastisch!

Met Mailbox Alert kun je alle subfolders onder "local folders" voorzien van een eigen folder-specifieke melding van inkomende mail: met een eigen tekstalert en/of een eigen geluidsfragment. Briljant!

Gebruik je dus mailfilters om mail van diverse bronnen naar diverse folders te dirigeren, dan kun je ze nu met deze extentie ook een eigen alert meegeven!

Ik heb direkt wat foldertjes bij mij van toepasselijke wav-jes voorzien. Wanneer er door het spamfilter berichten naar de junk folder gedirigeerd worden, dan roept mijn laptop nu bijvoorbeeld "I don't like Spam!" (met Monty Python's Viking koor). Komt er een berichtje binnen van de dating site (nee, ik ben géén eenzame nerd. Nu ja: wel eenzaam maar geen nerd...) dan speelt een snippet van Jane Birkin's en Serge Gainsbourgh's "Je t'aime..". Kortom, grappig!
If the world didn't suck, we'd fall off.....
Plaats reactie