Radio NL Toolbar ????

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Viper9
Berichten: 38
Lid geworden op: 4 april 2006, 14:29
    unknown unknown

Radio NL Toolbar ????

Bericht door Viper9 »

Ik merk opeens dat ik geen radio zenders meer kan selecteren omdat deze niet in het display worden weergegeven van toolbar. Hoe kan dat? Heb radio nl toolbar opnieuw geinstalleerd maar tot op heden geen suc6. Hebben meer mensen dit probleem?
Gr. Viper9
Gebruikersavatar
wolf
Berichten: 46
Lid geworden op: 28 juli 2005, 9:51
    unknown unknown

Bericht door wolf »

Ja, ik ook en nog wel op dezelfde datum als dat jij het gevraagd heb.
Ook opnieuw geïnstalleerd, en geen verbetering, misschien toch maar opzoek naar iets anders of iemand weet een oplossing voor deze toolbar.
Gebruikersavatar
Viper9
Berichten: 38
Lid geworden op: 4 april 2006, 14:29
    unknown unknown

Bericht door Viper9 »

wolf schreef:Ja, ik ook en nog wel op dezelfde datum als dat jij het gevraagd heb.
Ook opnieuw geïnstalleerd, en geen verbetering, misschien toch maar opzoek naar iets anders of iemand weet een oplossing voor deze toolbar.
Wel vreemd zou het aan radio nl toolbar zelf liggen?
Gr. Viper9
Gebruikersavatar
wolf
Berichten: 46
Lid geworden op: 28 juli 2005, 9:51
    unknown unknown

Bericht door wolf »

Ik denk het wel, ik heb de radiostations nog steeds niet het is gewoon leeg.
Alleen het woord "Radio" zie ik van rechts naar links door dat balkje lopen meer niet.
Begrijp er niks meer van.
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

is dat niet die extensie die active x gebruikt? Lees dit eens
http://www.radiotoolbar.nl/help.php
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
Viper9
Berichten: 38
Lid geworden op: 4 april 2006, 14:29
    unknown unknown

Bericht door Viper9 »

aasgier schreef:is dat niet die extensie die active x gebruikt? Lees dit eens
http://www.radiotoolbar.nl/help.php
Bedankt voor je reactie aasgier maar dat is het niet.
Gr. Viper9
Gebruikersavatar
Viper9
Berichten: 38
Lid geworden op: 4 april 2006, 14:29
    unknown unknown

Bericht door Viper9 »

aasgier schreef:is dat niet die extensie die active x gebruikt? Lees dit eens
http://www.radiotoolbar.nl/help.php
Bedankt voor je reactie aasgier maar dat is het niet. Ik zie nu overigens dat ik nu wel de zendersi n het display zie en ze doen het ook nog, waarschijnlijk een radio bugje geweest.
Gr. Viper9
Gebruikersavatar
wolf
Berichten: 46
Lid geworden op: 28 juli 2005, 9:51
    unknown unknown

Bericht door wolf »

aasgier schreef:
is dat niet die extensie die active x gebruikt? Lees dit eens
http://www.radiotoolbar.nl/help.php


Ik heb wel gekeken, ik zag dat het versie toolbar 2.0 is geworden, ff downloaden, volgens mij was dat voor IE (ble) (krijg bijna mijn mond niet uit) maar goed, beetje rond gekeken en ja hoor opeens deed ie het weer.
Oke misschien een bugje zoals viper9 zei, maar was wel ff leuk om daar te kijken.

Maar goed hij doet het, en bedankt voor de info.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Onlangs werd ik gewezen op dit programma: http://www.xs4all.nl/~nend/
Het nestelt zich in de systeembalk van Windows en volgens mij gebruikt het onder water de Windows Mediaspeler. Maar het werkt wel eenvoudig. Je start het op en je selecteert welke muziek je wilt horen. Eventueel kun je de radiostations die in de lijst worden getoond nog aanpassen. Voordeel is dat je je browser er niet mee belast en dat je je browser opnieuw kunt starten zonder dat de radio ermee ophoudt.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
wolf
Berichten: 46
Lid geworden op: 28 juli 2005, 9:51
    unknown unknown

Bericht door wolf »

nirwana schreef:
Onlangs werd ik gewezen op dit programma: http://www.xs4all.nl/~nend/
Het nestelt zich in de systeembalk van Windows en volgens mij gebruikt het onder water de Windows Mediaspeler. Maar het werkt wel eenvoudig. Je start het op en je selecteert welke muziek je wilt horen. Eventueel kun je de radiostations die in de lijst worden getoond nog aanpassen. Voordeel is dat je je browser er niet mee belast en dat je je browser opnieuw kunt starten zonder dat de radio ermee ophoudt.




Perfect nirwana
dit is veel beter, heb gelijk die toolbar eraf gegooit, en ja de browser is minder belast.
Heb alleen email notifier erbij geinstalleerd, die vond ik wel gemakkelijk, en die werkt nu gelukkig ook nog.


O ja, ik had nog een vraagje, ik weet niet of dat al is gevraagd of over gesproken, ik weet niet hoe je dit moet noemen?

Soms zie ik in de antwoorden die andere geven zoiets van .......schreef, met daaronder een mooi balkje in het wit met hetgeen die ander geschreven had. Nu is mijn vraag hoe doe je dat, nu zit ik alleen de tekst te kopieren en te plakken in het antwoord vakje, ik geloof dat dit niet zo hoor maar weet op dit moment niet hoe je dit voorelkaar krijg. Dan ziet het er nu bv. niet echt uit he?
Wil jij mij dit uitleggen hoe je dat precies doet van a naar b etc.


Alvast vriendelijk bedankt en tot horens
John
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Klik op "quote", rechtsboven in het bericht dat je wilt quoten,dat is alles. :)
Gebruikersavatar
wolf
Berichten: 46
Lid geworden op: 28 juli 2005, 9:51
    unknown unknown

Bericht door wolf »

adri schreef:Klik op "quote", rechtsboven in het bericht dat je wilt quoten,dat is alles. :)

Ik ga het nu ff proberen
Gebruikersavatar
wolf
Berichten: 46
Lid geworden op: 28 juli 2005, 9:51
    unknown unknown

Bericht door wolf »

wolf schreef:
adri schreef:Klik op "quote", rechtsboven in het bericht dat je wilt quoten,dat is alles. :)

Ik ga het nu ff proberen
He bedankt adri het werkt, dit bedoelde ik

Vriendelijk bedankt, en groetjes van John
Gebruikersavatar
Viper9
Berichten: 38
Lid geworden op: 4 april 2006, 14:29
    unknown unknown

Bericht door Viper9 »

nirwana schreef:Onlangs werd ik gewezen op dit programma: http://www.xs4all.nl/~nend/
Het nestelt zich in de systeembalk van Windows en volgens mij gebruikt het onder water de Windows Mediaspeler. Maar het werkt wel eenvoudig. Je start het op en je selecteert welke muziek je wilt horen. Eventueel kun je de radiostations die in de lijst worden getoond nog aanpassen. Voordeel is dat je je browser er niet mee belast en dat je je browser opnieuw kunt starten zonder dat de radio ermee ophoudt.
Yep werkt goed en tevens radio 8fm beschikbaar toppie, thanks!!
Gr. Viper9
Plaats reactie