Switch user/profile button

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
PrinceGoldFreak
Berichten: 331
Lid geworden op: 12 mei 2006, 22:12
Locatie: Nederland
    unknown unknown
Contacteer:

Switch user/profile button

Bericht door PrinceGoldFreak »

Elow weet iemand of er een extension is waarmee je een button hebt die je zonder TB of FF te herstarten kan laten switchen tussen profielen?? Ik en me vriendin gebruiken beide TB en FF en ik draai ze alle 2 vanuit me sytemtray en om dan steeds te moeten herstarten. Hoor het wel of lezen mag ook of B.E.F-en mag ook (Bellen Emailen Faxen)
Gebruikersavatar
Sipster
Berichten: 1846
Lid geworden op: 24 september 2005, 10:39
Locatie: wageningen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Sipster »

in deze topic heb ik uitgelegd hoe je firefox meerdere keren naast elkaar kunt opstarten met verschillende profielen...
ik denk dat je dan ook echt firefox 2 keer moet installeren... dus nog een keer in een andere map... laat ze wel automatisch met een ander profiel opstarten, dus pas de snelkoppeling aan zoals je voor de profielmanager zou doen, en zet dan aachter firefox.exe -p profiel1

http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopi ... 7622#57622
Wees meester en vormgever van jezelf

STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Voor Thunderbird heb je Sphinx
Of je voor Firefox ook zoiets hebt weet ik niet. Zou wel handig zijn :D
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
Sipster
Berichten: 1846
Lid geworden op: 24 september 2005, 10:39
Locatie: wageningen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Sipster »

vulture schreef:Voor Thunderbird heb je Sphinx
Of je voor Firefox ook zoiets hebt weet ik niet. Zou wel handig zijn :D
ik weet niet of je met sphinx 2 profielen tegelijkertijd kunt draaien, zou zomaar kunnen ....
er is bij mijn weten nog niet zo'n programma voor FF maar de maker zit er al wel over te denken om dat ook te maken, of sphinx uit te breiden, maar ik geloof dat hij eerst wilde proberen om Sphinx naar java om te zetten, dus het kan nog wel even duren...
Wees meester en vormgever van jezelf

STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox
Plaats reactie