Dringend XPI van "Unhide Passwords": unhidepw.xpi

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JimB
Berichten: 505
Lid geworden op: 4 april 2005, 17:40
Locatie: Deurne (B)
    unknown unknown

Dringend XPI van "Unhide Passwords": unhidepw.xpi

Bericht door JimB »

De website van deze extensie is buiten gebruik of "under construction".
Ik heb wel versie 1.0.1 nodig vermits laatste versie niet werkt. Ik ben natuurlijk, geef ik toe wel beschaamd om te zeggen waarom ik nog deze oude versie nodig heb; maar alerte kollega's van dit forum zullen ondertussen wel weten waarom vermoed ik... Pse......

Ook vind ik de versie 1.0.1 van deze extensie niet terug onder "archives" van de extensies.
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

hier is niet de nieuwste versie 1.1.3 maar versie 1.1.1. misschien........... http://www.extenzilla.org/show_ext.php?id=314
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
JimB
Berichten: 505
Lid geworden op: 4 april 2005, 17:40
Locatie: Deurne (B)
    unknown unknown

Bericht door JimB »

Ja, bedankt alvast, en het werkt nog ook.

Deze nieuwere versie t.o,v de 1.0.1 versie laat het PW enkel zien wanneer men met zijn aanwijzer in het vakje van het PW komt. Dus iets veiliger en zeker onmisbaar vind ik.

Grts.
Gebruikersavatar
Sipster
Berichten: 1846
Lid geworden op: 24 september 2005, 10:39
Locatie: wageningen
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Dringend XPI van "Unhide Passwords": unhidepw.

Bericht door Sipster »

JimB schreef:De website van deze extensie is buiten gebruik of "under construction".
Ik heb wel versie 1.0.1 nodig vermits laatste versie niet werkt. Ik ben natuurlijk, geef ik toe wel beschaamd om te zeggen waarom ik nog deze oude versie nodig heb; maar alerte kollega's van dit forum zullen ondertussen wel weten waarom vermoed ik... Pse......

Ook vind ik de versie 1.0.1 van deze extensie niet terug onder "archives" van de extensies.
zit je nogsteeds op FF 1.0.8 :D ?
Wees meester en vormgever van jezelf

STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox
Gebruikersavatar
JimB
Berichten: 505
Lid geworden op: 4 april 2005, 17:40
Locatie: Deurne (B)
    unknown unknown

Bericht door JimB »

Erger nog: 1.0.7

De laatste maal een 5-tal maanden geleden dat ik er echt ernstig wou aan beginnen door gewoon de nieuwe versie in een andere ProgFiles map te zetten; was er iets waar ik niet aanuit geraakte hoe dat juist in elkaar zat met ook terzeldertijd een andere profiles folder te creeren onder docs&settings. Ik heb het toen maar opgegeven.

Ik ga die correspondentie en posts terug opzoeken, ook ekel en alleen al omdat ik graag weet hoe dat juist kan werken.

Grts
Gebruikersavatar
Sipster
Berichten: 1846
Lid geworden op: 24 september 2005, 10:39
Locatie: wageningen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Sipster »

als je dan nog even een week of twee wacht, kun je meteen overstappen op Firefox 2.0 ... dan hoef je niet eerst nog aan 1.5 "wennen" en zul je meteen helemaal versteld staan wat firefox nu allemaal kan!

als je niet in één keer over wilt, heb ik hier voor je een oplossing om 1.0.7 en 2.0 naast elkaar te draaien, maak wel voor 2.0 een nieuw profiel aan!!! dat profiel kun je gewoon wel in dezelfde map hebben staan als je oude profiel... al je bookmarks enzo kun je gewoon kopieren naar je nieuwe profiel
Wees meester en vormgever van jezelf

STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

al de oudere versies kun je hier vinden https://addons.mozilla.org/firefox/462/history/

de oudere versies staan meestal helemaal onderaan de extensie pagina :D
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Plaats reactie