Vraag vervanging extensie openbook

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
rened
Berichten: 29
Lid geworden op: 3 oktober 2004, 22:33
Locatie: Heemskerk
    unknown unknown

Vraag vervanging extensie openbook

Bericht door rened »

Een tijdje geleden ben ik overgestapt van firefox 1.5 naar firefox 2.0. Toen werkte een beperkt aantal extenties helaas niet meer. Eén van deze extenties, te weten openbook, mis ik flink.

Dit is een extentie waarmee je de directory structuur ahw kan openklappen als je een bladwijzer wil toevoegen (als ik het begrijpelijk uitleg tenminste).

Wie weet een vervanger voor deze extentie ??. De openbook die wordt aangeboden werkt echt niet onder firefox 2.
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Ik ken geen extensie die vervangende functionaliteit biedt, wel zie ik op https://addons.mozilla.org/firefox/42/ dat de extensie gewoon in Firefox 2 moet werken. Misschien kun je proberen om de extensie te updaten via de add-onmanager, of gewoon van Mozilla Add-ons de versie te downloaden die wel compatibel is.
rened
Berichten: 29
Lid geworden op: 3 oktober 2004, 22:33
Locatie: Heemskerk
    unknown unknown

Bericht door rened »

Gert-Paul, de extentie werkt niet op 2.0 die op addons staat. Daar zijn meer mensen achter gekomen. Ik zal proberen de extentie te updaten. In ieder geval bedankt voor de tip
rened
Berichten: 29
Lid geworden op: 3 oktober 2004, 22:33
Locatie: Heemskerk
    unknown unknown

excuses, vreemd

Bericht door rened »

Gert-Paul, ik heb net nogmaals de extentie geinstalleerd. Dit had ik van de week ook gedaan en toen werd aangegeven dat hij niet compatible was. Dit keer werkte het na het herstarten van firefox wel. Ik snap er niks van, maar ik ben heel blij dat het werkt. Het is een schitterende extentie. Sorry voor mijn vorige reactie.
Plaats reactie