SD geheugenkaart in PDA

Voor discussie over op Mozilla gebaseerde browsers als Flock, Camino, Netscape, Galeon, K-Meleon, Beonex, Skipstone, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lowietje
Berichten: 18
Lid geworden op: 15 januari 2005, 18:17
Locatie: Oudkarspel
    unknown unknown

SD geheugenkaart in PDA

Bericht door Lowietje »

Ik wil mijn SD geheugenkaart van 1 GB vervangen naar een kaart van 4 GB. Hoe kan ik de geïnstalleerde programma's van die van 1 op die van 4 GB overzetten. Ik hen gecopieerd maar nu starten de programma's niet op de 4 GB kaart.

Ik ben in het bezit van een Asys A636N en wil graag weten of de op de SD kaart gecopieerde programma's zouden moeten draaien.
Laatst gewijzigd door Lowietje op 12 december 2006, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke groet,


Louis
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Niet alle PDA's ondersteunen SD-kaarten van 4 GB. Ik weet dat de Palm Tungsten E2 SD-kaarten maar tot een grootte van 2 GB ondersteunt...
Het kan dus gewoon zijn dat je toestel er niet mee overweg kan (kijk eens in de handleiding, het staat er zeker ergens in).
Gebruikersavatar
Lowietje
Berichten: 18
Lid geworden op: 15 januari 2005, 18:17
Locatie: Oudkarspel
    unknown unknown

Bericht door Lowietje »

ByteWarrior schreef:Niet alle PDA's ondersteunen SD-kaarten van 4 GB. Ik weet dat de Palm Tungsten E2 SD-kaarten maar tot een grootte van 2 GB ondersteunt...
Het kan dus gewoon zijn dat je toestel er niet mee overweg kan (kijk eens in de handleiding, het staat er zeker ergens in).
Ik heb mijn bericht aangepast met de melding welke pda ik bezit en de vraag of het overzetten op een andere kaart moet werken of niet. Bedank voor de reactie
Met vriendelijke groet,


Louis
Plaats reactie