Help bestanden voor Firefox

Hieronder vallen alle vertalingen die nog geen eigen forum hebben.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Help bestanden voor Firefox

Bericht door Gert-Paul »

De laatste weken heb ik eens de helpbestanden voor Firefox nagekeken en waar nodig bijgewerkt. Het zou mooi zijn als we samen met Firefox 1.0 ook een up to date Firefox helpen konden bekijken.

Alle bestanden zijn te vinden op http://home.hccnet.nl/e.vd.beek/firefox/help/. Alleen glossary.xhtml is nog niet vertaald. Dus als iemand zich geroepen voelt..

Ik heb alles niet meer heel uitvoerig doorgelezen dus het zou best kunnen dat er nog wat fouten in zitten. Als je een pagina vermeldt waar de fout te vinden is en daarna een oude en verbeterde versie dan kunnen we hopelijk zaterdag of zondag gewoon zorgen dat er een goede versie van de NL Help bij 1.0NL zit.

Let op! Deze bestanden werken waarschijnlijk alleen in 1.0RC1 en hoger. Verder staan er nog een aantal Engelse termen in, maar dat zijn een soort van variabelen in de XHTML bestanden die nu de Engelse versies inlezen. Als de Help in de Firefox builds ingebouwd zit moeten wel de Nederlandse termen te zien zijn.
Ik zal nog proberen om ze als normale html pagina's op te slaan, omdat zo meer mensen de bestanden kunnen bekijken op fouten.
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Heb de bestanden wat geüpdate en Mad Maks heeft mij gevraagd het uiteindelijke pakket te maken en als bug aan te melden zodat het in de vertaling kan komen.

Zouden jullie de bestanden goed door willen lezen of fouten

Glossary.xhtml moet nog gebeuren. Verder zou het ook mooi zijn als er screenshots konden komen in het NL die goed geoptimaliseerd worden en in de build meegenomen kunnen worden. Als mensen nog willen helpen graag, laat dan een reactie achter.
Plaats reactie