Update van RC2-NL naar 1.0 final?

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Firefox-vertaling kwijt.
Plaats reactie
Rits
    unknown unknown

Update van RC2-NL naar 1.0 final?

Bericht door Rits »

Hoi,

Ik heb gisteren de Nederlandse RC2 geinstalleerd. Ik ben nu een beetje verbaasd dat de ingebouwde update functie net doet alsof er geen updates bechikbaar zijn. Is dat een bugje, of is het echt niet mogelijk om automatisch te updaten van een NL-versie naar de allernieuwste EN versie?

Voor testers die een RC installeren is het geen halszaak, maar als er een 'final' versie van Firefox NL is wil ik er wel op kunnen vertrouwen dat bij een eventuele security-update ik niet afhankelijk ben van het up-to-date zijn van de vertaling.


Uh, BTW: Ga > Beginpagina Alt+Thuis. Kan dat niet worden:
Ga > Startpagina Alt+Home

Op mijn toetsenbord zit echt geen knop die 'Thuis' heet.

(Ik weet dat enkele mensen druk bezig zijn met verbeteringen).

--
Groeten,

Rijk
Anne
Berichten: 459
Lid geworden op: 22 september 2004, 11:24
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Anne »

Dit lijkt me meer iets voor Bugzilla. Het eerste gedeelte dan.
weblog | werkt mee aan mozilla.org, Mozilla Europe, developer.mozilla.org en een beetje aan addons.mozilla.org
Rits
    unknown unknown

Bericht door Rits »

Anne schreef:Dit lijkt me meer iets voor Bugzilla. Het eerste gedeelte dan.
Ik dacht, misschien hebben meer mensen deze ervaring - of juist niet, als ik iets fout doe of fout verwacht. Ik ga zelf geen bugs indienen in bugzilla, ik ben druk genoeg met Opera. Maar ik wens Firefox en Firefox-NL wel veel succes, lang leve de browserconcurrentie :)
--
Rijk
Anne
Berichten: 459
Lid geworden op: 22 september 2004, 11:24
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Anne »

Hehe, dan ga ik deze even bookmarken en morgen controleren of deze al gesubmit is of niet en anders zelf even erin zetten :-)
weblog | werkt mee aan mozilla.org, Mozilla Europe, developer.mozilla.org en een beetje aan addons.mozilla.org
Barend
Berichten: 34
Lid geworden op: 22 oktober 2004, 14:07
    unknown unknown

Bericht door Barend »

Plaats reactie