Gebruik Thunderbird Nl versie 2.0.0.19
Telkens als de Lightning calendar een update heeft gedaan werkt hij niet meer.
Volgende opmerking wordt gegeven [Exception... "Component returned failure code: 0x80004005 (NS_ERROR_FAILURE) [mozIStorageConnection.executeSimpleSQL]" nsresult: "0x80004005 (NS_ERROR_FAILURE)" location: "JS frame :: file:///C:/Documents%20and%20Settings/Marcus/Application%20Data/Thunderbird/Profiles/i60obspp.default/extensions/%7Be2fda1a4-762b-4020-b5ad-a41df1933103%7D/components/calStorageCalendarModule.js -> file:///C:/Documents%20and%20Settings/Marcus/Application%20Data/Thunderbird/Profiles/i60obspp.default/extensions/%7Be2fda1a4-762b-4020-b5ad-a41df1933103%7D/js/calStorageCalendar.js :: addColumn :: line 898" data: no]
Hoe kan ik het gedaan krijgen dat alles weer vlot loopt met kalender en agenda?
Functionaliteit beëindigt na update
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 21 januari 2009, 15:08
- Locatie: Leefdaal
- adri
- Moderator
- Berichten: 11541
- Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
- Locatie: Diessen
Ik denk dat je het best eens een nieuw profiel kunt aanmaken (op die pagina gaat het over firefox, maar dat is vervangbaar door thunderbird).
Maak wel eerst een back-up (met bijv. mozBackup, zorg dan wel dat je je thema's/extensies niet mee back-upped!).
Maak wel eerst een back-up (met bijv. mozBackup, zorg dan wel dat je je thema's/extensies niet mee back-upped!).