Na installatie van de add-on Lightning V0.9 in Windows TB krijg ik de volgende melding wanner ik probeer mailtjes te openen.
Er is een fout opgetreden bij de voorbereiding van het gebruik van de agenda die zich bevindt op moz-profile-calendar://. Deze zal niet beschikbaar zijn.
Iemand enig idee
Toelichting bij de pop-up
[Exception... "Component returned failure code: 0x80004005 (NS_ERROR_FAILURE) [mozIStorageConnection.executeSimpleSQL]" nsresult: "0x80004005 (NS_ERROR_FAILURE)" location: "JS frame :: file:///D:/Thunderbird/extensions/%7Be2fda1a4-762b-4020-b5ad-a41df1933103%7D/components/calStorageCalendarModule.js -> file:///D:/Thunderbird/extensions/%7Be2fda1a4-762b-4020-b5ad-a41df1933103%7D/js/calStorageCalendar.js :: addColumn :: line 898" data: no]
foutmelding: moz-profile-calendar://. Deze zal niet beschikb
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 9 januari 2006, 21:30
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 26 januari 2007, 19:34
Ik was iets te snel met versturen, want ik heb hier een oplossing:
- deïnstalleer Lightning
- wijzig de naam van "storage.sdb" in "C:\Documents and
Settings\*je usernaam*\Application Data\Thunderbird\Profiles\*willekeurigenaam*.default\" in iets anders. (Ik wijzigde de mijne in "storage.sdb.old".)
- installeer Lightning opnieuw
Eh voila, geen foutmeldingen meer....
- deïnstalleer Lightning
- wijzig de naam van "storage.sdb" in "C:\Documents and
Settings\*je usernaam*\Application Data\Thunderbird\Profiles\*willekeurigenaam*.default\" in iets anders. (Ik wijzigde de mijne in "storage.sdb.old".)
- installeer Lightning opnieuw
Eh voila, geen foutmeldingen meer....