Hotmail

Iedereen kan hier terecht met vragen over allerhande open source software die niet in de andere fora past.
Plaats reactie
warawara
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 maart 2009, 16:47
    unknown unknown

Hotmail

Bericht door warawara »

Mandriva-one-2009/Minefield/Shredder

A.u.b. volg op dit adres [http://www.howtogeek.com] Artikel "How to send and receive Hotmail from Thunderbird"
Ik heb de informatie stapsgewijs ingevoerd maar Shredder faalt, mijn gegevens bekent bij Hotmail + Live komen er niet door.
Ben bij de provider langs geweest maar hun hebben geen oplossing, naar hun weten is POP of POP3 is niet kosteloos?!

Mij vraag: de informatie op 'howtogeek.com' is dit mogelijk in Nederland?!
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

We worden hier zo langzamerhand hoorndol van Hotmail, het levert zo ontzettend veel problemen op. Misschien wil je eens met de zoekfunctie op dit forum gaan zoeken op hotmail. Lees dan en huiver.
Het beste advies: stap over op G-mail. Zelden tot nooit geen problemen.
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Re: Hotmail

Bericht door adri »

warawara schreef:Mandriva-one-2009/Minefield/Shredder

A.u.b. volg op dit adres [http://www.howtogeek.com] Artikel "How to send and receive Hotmail from Thunderbird"
Ik heb de informatie stapsgewijs ingevoerd maar Shredder faalt, mijn gegevens bekent bij Hotmail + Live komen er niet door.
Ben bij de provider langs geweest maar hun hebben geen oplossing, naar hun weten is POP of POP3 is niet kosteloos?!

Mij vraag: de informatie op 'howtogeek.com' is dit mogelijk in Nederland?!
Hier op MozBrowser is een geheel (sticky) topic gewijd aan hotmail.
Er staan diverse "oplossingen" in, maar zoals Frederik al aangeeft, echt jofel is het allemaal niet en naar mijn bescheiden mening is het gebruik van hotmail op TB (of sowieso op Linux) meer iets voor masochisten. ;)
Vandaar dat ik me geheel aansluit bij zijn oproep om over te stappen op Gmail.
Je kunt trouwens al je hotmail berichten in Gmail binnen laten komen, zodat je die in ieder geval niet kwijt bent.
Afbeelding
warawara
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 maart 2009, 16:47
    unknown unknown

Bericht door warawara »

Mandriva-one-2009/minefield/shredder

Niet echt vriendelijk deze site...Direct herrie...Huiverige taal!?...Wellicht heeft u gelijk….Komt denk ik door Microsoft en aanverwanten...Noodzakelijke kwaad zeg...Vooralsnog komt niemand er snel genoeg vanaf ik ook niet.
Mijn excuses voor plaatsen van een vraag over "hotmail" op uw forum....Niet echt OpenSource!?
Meneer van Frederik...bent u bevoegd dan haal aub een streep door mijn registratie blijkbaar een klein vergissing van mij, alvast bedankt voor uw medewerking en nogmaals mijn excuses voor het ongemak.
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

warawara schreef:Mandriva-one-2009/minefield/shredder

Niet echt vriendelijk deze site...Direct herrie...Huiverige taal!?...
Vind je?
't Is goed bedoeld hoor.
warawara schreef: Wellicht heeft u gelijk….Komt denk ik door Microsoft en aanverwanten...Noodzakelijke kwaad zeg...Vooralsnog komt niemand er snel genoeg vanaf ik ook niet.
Dat begrijp ik dus niet.
Hoezo zit je daaraan vast?
Ik heb ook ooit een hotmail account gehad, maar als je al je contacten een e-mail stuurt dat ze naar een ander (bijv. Gmail) adres moeten e-mailen in het vervolg, dan ben je daar toch vanaf?
Ook MSN'en kun je met een Gmail (of ieder ander) account, da's geen enkel probleem!
warawara schreef: Mijn excuses voor plaatsen van een vraag over "hotmail" op uw forum....Niet echt OpenSource!?
Meneer van Frederik...bent u bevoegd dan haal aub een streep door mijn registratie blijkbaar een klein vergissing van mij, alvast bedankt voor uw medewerking en nogmaals mijn excuses voor het ongemak.
Je hoeft je niet te verontschuldigen, nergens voor nodig.
Dus als je nog eens vragen hebt, stel ze gerust. :)
Afbeelding
Plaats reactie