internet en Sunbird

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
KoenvanV
Berichten: 348
Lid geworden op: 29 november 2007, 14:39
Locatie: Den Haag
    Windows XP Firefox
Contacteer:

internet en Sunbird

Bericht door KoenvanV »

Ik heb net op internet een agenda gezocht en kwam uit bij Sunbird. echter: ik zie bij extra - Opties - Geavanceerd de vraag 'bepaal hoe Sunbird contact maakt met internet. Dat wil ik helemaal niet, ik wil gewoon deze agenda voor prive gebruik op mijn eigen computer. Waarom zou mijn agenda op internet willen???
Hoe krijg ik dat er uit?'

Verder ben ik dus alweer een tijdje niet op dit forum geweest en ik schrik me dood: ik heb geen idee meer hoe het werkt en dat is ook niet makkelijk te vinden.
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Windows XP Firefox

Re: internet en Sunbird

Bericht door Pettic »

Je hoeft je daar geen zorgen om te maken. Die internetverbinding gebruikt Sunbird alleen als je zelf kiest voor een agenda op internet en om uitnodigingen te versturen. In beide gevallen ben jij degene die dat bepaalt.
Als je een Thunderbird-gebruiker bent voor e-mail kun je i.p.v. Sunbird ook de extensie Lightning gebruiken, dan zijn beide in 1 programma geïntegreerd.
Windows; Firefox; Thunderbird
KoenvanV
Berichten: 348
Lid geworden op: 29 november 2007, 14:39
Locatie: Den Haag
    Windows XP Firefox
Contacteer:

Re: internet en Sunbird

Bericht door KoenvanV »

Dank je Pettic! :D

Ik wilde het maar bij Sunbird houden! Ik geloof dat dat aan mijn wensen voldoet.
Plaats reactie