Complimenten

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Firefox-vertaling kwijt.
Plaats reactie
Bonaparte
Berichten: 14
Lid geworden op: 29 oktober 2004, 23:05
    unknown unknown

Complimenten

Bericht door Bonaparte »

Ik heb het laatste twee uur zitten stoeien met de laatste nighly build (van de 18de), maar ik kan tot nu toe nix meer ontdekken wat een release tegen kan houden.

- Alles lijkt te werken.
- Ik heb nergens meer engelse teksten kunnen gevonden.
- Ik kwam nergens XML fouten tegen.

Ik geef voor mijn bedrijf jaarlijks een catalogus uit (> 300 pagina's dik) en ik weet uit ervaring dat als je project klaar is en je er een dag later naar kijkt, je altijd weer nieuwe dingen zult vinden. De firefox vertaling die er nu ligt is wat mij betreft uitstekend. En morgen......

Met mijn complimenten aan de heren vertalers voor het geleverde werk van de afgelopen weken. :D


Thom
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Ik sluit me helemaal bij Thom aan: Ik heb ook de nieuwste nightly-build gedownload, en het ziet er perfect uit! Met name in de opties-schermen stonden nog veel kromme vertalingen, die zijn dr nu volges mij allemaal uit.


Bedankt mensen, ik ga (thuis en op de zaak) een hoop plezier beleven met deze browser!
Gebruikersavatar
Ziggy
Berichten: 37
Lid geworden op: 19 november 2004, 14:16
    unknown unknown

Bericht door Ziggy »

Ook mijn complimenten voor de nieuwe vertaling!
Ik ben sinds een aantal maanden verslingerd geraakt aan FF. Een volwassen vertaling verhoogt het bladerplezier natuurlijk wel. (Al moet ik eerllijk bekennen dat ik wel een beetje gewend was geraakt aan die rare hollandse woorden. Het zal wel ff wennen zijn denk ik.)

Ook goed om te lezen dat een aantal van jullie ook de extensies aan het bewerken is.

Ik zal nog vaak op dit forum komen bladeren.
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Ziggy schreef:...aan die rare hollandse woorden.
Ben je Belg? :-)

Ik kan ook beamen dat de vertaling goed is. De vertalers zijn de laatste tijd zeer goed bezig en de vertaling gaat de goede richting uit.

Doe zo verder!
Gebruikersavatar
Ziggy
Berichten: 37
Lid geworden op: 19 november 2004, 14:16
    unknown unknown

Bericht door Ziggy »

Ben je Belg?
Nee hoor, een echte groninger, de nadruk lag eigenlijk meer op RARE :D
Plaats reactie