Geen automatische omloop binnen kolommen

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Sandra
    unknown unknown

Bericht door Sandra »

8)
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Irmen schreef:Software Engineer is een heel algemene titel voor iemand die software ontwerpt, bouwt, en wat daar verder bij komt kijken....
Er zijn ook bedrijven die dat al aanduiden met consultant (bij gebrek aan andere functies). Irmen en ik doen vermoedelijk vergelijkbaar werk, alleen dan voor concurrerende bedrijven. Maar in onze vrije tijd hebben we dezelfde hobby: het promoten van Mozilla in al haar facetten... :D
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Irmen
Moderator
Berichten: 315
Lid geworden op: 3 november 2003, 23:09
Locatie: Woerden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Irmen »

Binnen mijn bedrijf wordt "kennistechnoloog" als functietitel gebezigd voor mij en de meeste van mijn collega's, maar als je al een voorstelling kunt maken van wat dat zou betekenen, dekt het de lading toch in het geheel niet.
Ik ben grotendeels bezig met het ontwerpen en bouwen van 'intelligente' web applicaties (gebaseerd op Java/J2EE)...
En inderdaad gaat veel van mijn vrije tijd op aan promozilla.org :wink: (en de software waarop de site draait).
Het is tijd ~ Firefox! ~ neem het web in eigen hand
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Irmen schreef:Binnen mijn bedrijf wordt "kennistechnoloog" als functietitel gebezigd voor mij en de meeste van mijn collega's
Ach ja, in het begin stond er de algemene titel "medewerker technische staf" op mijn visitekaartje. Waarschijnlijk om te voorkomen dat wanneer je van functie wijzigt je ook direct nieuwe visitekaartjes nodig hebt :P
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Irmen schreef:En inderdaad gaat veel van mijn vrije tijd op aan promozilla.org (en de software waarop de site draait).
Surf ik echter rechtstreeks naar ProMozilla.org of http://promozilla.nl/ (dus zonder de www ervoor dan krijg ik een lelijke 404 voorgeschoteld:
Error response

404 = Nothing matches the given URI.

Server message: File not found (no context enabled for URL /).

Snakelets/1.22 Python/2.3.2
If the problem remains, please contact webmaster @ this domain.
Hmm, die term Snakelets komt me inmiddels wel bekend voor...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Irmen
Moderator
Berichten: 315
Lid geworden op: 3 november 2003, 23:09
Locatie: Woerden
    unknown unknown
Contacteer:

Offtopic

Bericht door Irmen »

nirwana schreef:Surf ik echter rechtstreeks naar ProMozilla.org of http://promozilla.nl/ (dus zonder de www ervoor dan krijg ik een lelijke 404 voorgeschoteld:
Hm! :o Niet zo netjes inderdaad... zal het snel fixen!
Hmm, die term Snakelets komt me inmiddels wel bekend voor...
Hoe bedoel je?
Het is tijd ~ Firefox! ~ neem het web in eigen hand
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Offtopic

Bericht door nirwana »

Irmen schreef:
Hmm, die term Snakelets komt me inmiddels wel bekend voor...
Hoe bedoel je?
Nou, dat was toch jouw hobby-project:
http://snakelets.sourceforge.net/
Dat is alles...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Irmen
Moderator
Berichten: 315
Lid geworden op: 3 november 2003, 23:09
Locatie: Woerden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Irmen »

Laatste off-topic opmerking:
ja, klopt dat is een hobby project van mij :wink: De manier waarop je het zei en de context (server error) maakten me wat ongerust, hehe :P
Het is tijd ~ Firefox! ~ neem het web in eigen hand
Plaats reactie