Lightning

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
Acer
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 oktober 2005, 18:39
    Windows Vista Firefox

Lightning

Bericht door Acer »

Wie helpt mij, ik wil graag overstappen van Microsoft Works Agenda naar Ligthning maar
Kan niet importeren uit Microsoft Works in Lightning, krijg het volgende bericht tijdens het importeren:
314 items zijn genegeerd omdat ze zowel in de doelagenda als in D:\Alle documenten\Agenda data\Agenda0910.ics bestaan.
Dank voor alle hulp die ik krijg.
L.Oost
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows XP Firefox
Contacteer:

Re: Lightning

Bericht door nirwana »

Hallo,

http://forums.mozillazine.org/viewtopic ... 6&t=595929 zegt dat het ICS-formaat dat Microsoft Works aanmaakt geen unieke ID's heeft en dat Mozilla Lightning dat niet leuk vindt. Dan zou je het ICS-formaat van Works met een editor kunnen bewerken, maar 314 items zijn toch wel wat veel om allemaal handmatig aan te passen. Kun je het ICS-bestand van Microsoft Works ergens online beschikbaar stellen? Let op: ik ga er dan wel van uit dat de inhoud van dit bestand publiek mag worden, want als dat niet zo is dan moet je het vooral niet online plaatsen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Acer
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 oktober 2005, 18:39
    Windows Vista Firefox

Re: Lightning

Bericht door Acer »

Nee ik kan deze gegevens niet online zetten omdat ze prive zijn.
Plaats reactie