No Script

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
the old man
Berichten: 318
Lid geworden op: 2 maart 2005, 19:11
    Windows Vista Firefox

No Script

Bericht door the old man »

Goede middag,

Via addons de extensie No Script geïnstalleerd, alles ging zoals normaal gebruikelijk.
Je download, krijgt het scherm installeren, klikt op installeren er wordt gevraagd Firefox opnieuw op te starten, (geen enkele foutmelding) je start opnieuw op en komt dan tot de ontdekking dat nergens bij addons de extensie No Script vermeld staat.

Ook het ikoontje is nergens in beeld, dus ondanks dat firefox aangeeft dat de extensie No Script is geïnstalleerd is de extensie niet te vinden.
Vervolgens een aantal malen Firefox opnieuw opgestart maar No Script lijkt niet te bestaan.

Enige uren later weer Firefox opgestart en er opend een scherm dat er een update is gevonden voor No Script en of ik die wil installeren.
Aangegeven dat de update geïnstalleerd moet worden en even daarna start Firefox zonder probleem op.
Echter bij extensies staat nergens No Script.

Wat kan hier aan de hand zijn, (of wordt ik enigszins seniel) :?

Ik heb op de normale wijze deze extensie aangeklikt en vervolgens de gebruikelijke gang van zaken gevolgd.

Firefox 3.5.6

Groet,

the old man.
"Er is meer tussen Hemel en Aarde, dan waarvan wij in al onze wijsheid dromen." :roll:
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    Slackware Firefox

Re: No Script

Bericht door adri »

Zo te zien is je profiel een beetje beschadigd, ik zou het eens met een nieuw profiel proberen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
the old man
Berichten: 318
Lid geworden op: 2 maart 2005, 19:11
    Windows Vista Firefox

Re: No Script

Bericht door the old man »

Adri,

Je had gelijk, ik heb een nieuw profiel aangemaakt en kon No Script gewoon installeren.
Toch vond ik het vreemd want ik had altijd al No Script en deze was op onverklaarbare wijze verdwenen (dus niet door mijzelf gedeïnstalleerd) dus zomaar na het opstarten van FF.

Dank voor de reactie en de oplossing.


Groet,

the old man.
"Er is meer tussen Hemel en Aarde, dan waarvan wij in al onze wijsheid dromen." :roll:
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows XP Firefox
Contacteer:

Re: No Script

Bericht door nirwana »

Het is inderdaad vreemd. Alsof de extensie wel geïnstalleerd was, maar niet in de lijst met extensies getoond werd.
Maar goed dat deze extensie nu wel weer zichtbaar is.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
the old man
Berichten: 318
Lid geworden op: 2 maart 2005, 19:11
    Windows Vista Firefox

Re: No Script

Bericht door the old man »

Goede morgen,

De ouwe man zal het in de gaten houden, als er iets veranderd horen jullie het.

Rest mij nog iedereen een goede jaarwisseling te wensen.

Groet,

the old man.
"Er is meer tussen Hemel en Aarde, dan waarvan wij in al onze wijsheid dromen." :roll:
Plaats reactie