Al mijn agenda items zijn weg!

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
karinvdh
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 februari 2010, 10:25
    Windows Vista Internet Explorer 8

Al mijn agenda items zijn weg!

Bericht door karinvdh »

Hallo
Onlangs ben ik geupgrade naar Thunderbird 3.0.1 met Lightning 1.0b1 en nu ben ik al mijn calender entries kwijt!
Bij het opstarten van Thunderbird krijg ik de melding 0x80004005 NS_ERROR_FAILURE (meer details op verzoek beschikbaar)

Als ik Lightning open dan zie ik mijn kalenders wel staan links maar ik krijg ze niet aangevinkt. Bij de kalender properties/eigenschappen zie ik het volgende: "The provider for this calendar could not be found. This often happens if you have disabled or uninstalled addons"
En dat is dus niet het geval!

Wie o wie kan mij helpen mijn kalenders weer zichtbaar te krijgen???
Bedankt, Karin
karinvdh
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 februari 2010, 10:25
    Windows Vista Internet Explorer 8

Re: Al mijn agenda items zijn weg!

Bericht door karinvdh »

ps. Ik krijg dezelfde melding wanneer ik een nieuwe calendar probeer te maken!

[Exception... "Component returned failure code: 0x80004005 (NS_ERROR_FAILURE) [mozIStorageConnection.executeSimpleSQL]" nsresult: "0x80004005 (NS_ERROR_FAILURE)" location: "JS frame :: file:///C:/Users/Karin/AppData/Roaming/Thunderbird/Profiles/al4bof7j.default/extensions/%7Be2fda1a4-762b-4020-b5ad-a41df1933103%7D/modules/calUtils.jsm -> file:///C:/Users/Karin/AppData/Roaming/Thunderbird/Profiles/al4bof7j.default/extensions/%7Be2fda1a4-762b-4020-b5ad-a41df1933103%7D/calendar-js/calStorageCalendar.js :: anonymous :: line 220" data: no]
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    Windows XP Firefox
Contacteer:

Re: Al mijn agenda items zijn weg!

Bericht door moZes »

Als je een agenda van gmail gebruikt, moet je ook de laatste versie van GDataprovider hebben.

Misschien dat dit ook helpt:
http://groups.google.com/group/mozilla. ... 9578?pli=1
karinvdh
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 februari 2010, 10:25
    Windows Vista Internet Explorer 8

Re: Al mijn agenda items zijn weg!

Bericht door karinvdh »

Hoi, BEDANKT!!!
Ik had dat antwoord al eens eerder gezien maar kon toen nergens de storage.sdb vinden.... wat ik al niet geprobeerd heb! maar nu doet alles het weer, en kan ik ook weer nieuwe calenders erbij maken.
Super! enorm bedankt!

Groetjes, Karin
Plaats reactie