dikke tekstlijn

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
whoopie
    unknown unknown

dikke tekstlijn

Bericht door whoopie »

Ik gebruik sinds kort mozilla firebird (en nu dus firefox), en ben er eigelijk heel tevreden over.
Er is maar 1 nadeel tegenover IE vind ik, namelijk die cursorlijn m te typen.
Deze is veel te dik, zodat, wanneer je een "i" typt, je die "i" niet ziet, zolang de cursor er vlak achter staat.

Hoe valt dit op te lossen?
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Hmm, ja, nu je het zegt... was me eigenlijk nog niet opgevallen.
Volgens dit artikel kun je ook de cursor aanpassen:
http://www.oreillynet.com/pub/a/network ... tml?page=3
Een en ander afhankelijk van welk element de cursor zich bevindt. Maar misschien kan het ook wel voor het hele venster gelden...

Eens even mee experimenteren...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ik heb even met de instellingen van userChrome.css gespeeld, maar het is me niet gelukt om daarmee de standaard-cursor voor een tekstvak aan te passen.

Dankzij de cache van Google heb ik nog wel een oude pagina van Samir Boulema boven water gehaald. Daarop staan ook diverse wijzigingen die je middels het bewerken van tekstbestanden in Mozilla kunt aanbrengen. Op zich allemaal erg grappige zaken om de werking van userChrome.css mee uit te proberen, maar nog geen aanknopingspunt voor het wijzigen van de cursor voor een invoerveld.
http://66.102.9.104/search?q=cache:6BTt ... n&ie=UTF-8

Ik kan me voorstellen dat die cursor hard in Mozilla-programma's zit ingebakken onder het motto "wie wil er nu niet zo'n cursor gebruiken in een tekstvak ?" Maar je geeft zelf terecht aan dat de standaard-cursor minder handig is. Zelf tik ik doorgaans zodanig snel dat ik er nog geen last van heb gehad, maar dat terzijde...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
whoopie
    unknown unknown

Bericht door whoopie »

bestaat er geen gewone plugin voor?
Plaats reactie