Tabel centreren??

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Gesloten
Dingo
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 november 2009, 11:53
    Windows Vista Firefox

Tabel centreren??

Bericht door Dingo »

Hoihoi,

ben ik weer eens :mrgreen:

Ik ben bezig een webcam op mijn site te krijgen. Omdat ik een heeeeeeeeele oude webcam heb met weinig mogelijkheden ben ik even voor de gratis streaming gegaan ipv een ip-cam. Nou biedt deze gratis site gelukkig een embed code, maarrrr, ik krijg hem niet uitgelijnd zoals ik wil... Heb hem nu horizontaal wel in het midden gekren, maar nou staat ie nog bovenaan de pagina...

Was al aan het puzzelen of het niet met CSS kon, maar moet het dan nog steeds in een tabel staan, of kun je gewoon door 1 simpele toevoeging die tabel op zijn plek krijgen??
Zo ziet het er nu uit...
http://www.streepjes.com/pupcam.html
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    Windows 7 Firefox

Re: Tabel centreren??

Bericht door Frederik »

Hoihoi....Ik ben bezig een webcam op mijn site te krijgen. l
Getver :mrgreen:

Hoe je het voor elkaar hebt gekregen weet ik niet, maar als ik die pagina laad in KompoZer klapt ie gelijk om en is alles weg.
Haal de volledige code van dat filmpje weg (knip) en voeg één tabel in in op de positie van je voorkeur. Ga dan in de bron van de pagina naar de inhoud van de tabel en plak daar die code in.
Zou moeten werken nog afgezien van de vele html fouten die in deze pagina staan.
Dingo
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 november 2009, 11:53
    Windows Vista Firefox

Re: Tabel centreren??

Bericht door Dingo »

whaha, geen zorgen frederik, het is slechts tijdelijk ivm buitenlandse pupkopers die graag af en toe kijken :wink:

Ja, die hele pagina vond ik al een zootje, ik kwam er niet meer uit.
Ik zal eens even gaan knutselen...in een nieuwe schone pagina, gheghe :mrgreen:
Dingo
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 november 2009, 11:53
    Windows Vista Firefox

Re: Tabel centreren??

Bericht door Dingo »

ahhh, da's beter. Waarom kwam ik daar niet meteen op :roll:

kijk nog maar eens :mrgreen:
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    Windows 7 Firefox

Re: Tabel centreren??

Bericht door Frederik »

Keurig! Gelukkig zonder schokkende beelden :lol:
Dingo
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 november 2009, 11:53
    Windows Vista Firefox

Re: Tabel centreren??

Bericht door Dingo »

bedankt maar weer he :wink: Schokkende beelden pas over een week gok ik 8)
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 7 Firefox
Contacteer:

Re: Tabel centreren??

Bericht door nirwana »

Voorlopig zie ik de videospeler niet verder komen dan "Connecting..." en daarna "Connecting to Media..."
Oh, wacht even, ik zag een filmpje van de aanbieder van de streaming dienst voorbij komen.
Daarna kwam er Ready te staan en als ik dan op Play klik dan lijkt-ie weer opnieuw te beginnen met Connecting.

Of is de simpele verklaring hiervoor dat de webcam op dit moment niet beschikbaar is (lees: uit staat) ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    Windows 7 Firefox

Re: Tabel centreren??

Bericht door Frederik »

Zat ik vanavond ook mee te tobben, maar 't ding staat voorlopig gewoon uit. Tot aan de bevalling :shock:
Dingo
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 november 2009, 11:53
    Windows Vista Firefox

Re: Tabel centreren??

Bericht door Dingo »

precies, hij staat uit! haha. En of ik de bevalling online zet weet ik niet hoor, maar iig erna. Heb nogal wat kopers die ver weg zitten (Oostenrijk, Zwitserland, Zuid-Duitsland) en dan kunnen die ook naar hun pupje kijken. Maar je kan het maar klaar hebben he :mrgreen: Dus nog even geduld voor de nieuwsgierigen :wink:
Dingo
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 november 2009, 11:53
    Windows Vista Firefox

Re: Tabel centreren??

Bericht door Dingo »

hij staat nu aan, mochten jullie nieuwsgierig zijn :mrgreen: 10 stuks 8)
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 7 Firefox
Contacteer:

Re: Tabel centreren??

Bericht door nirwana »

Ik krijg wel beeld, maar de kwaliteit is te mager om daarin 10 puppies te onderscheiden. Ik zie een soort grote zwarte vlek waarvan ik inderdaad een hond met puppies zou kunnen maken. Maar toch leuk dat het nu werkt en succes met de nieuwe aanwinst.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Dingo
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 november 2009, 11:53
    Windows Vista Firefox

Re: Tabel centreren??

Bericht door Dingo »

ja, het gaat om het idee he, tis een wonder dat die webcam überhaupt nog werkt, ding is bijna 9 jaar oud :shock:
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Linux Firefox
Contacteer:

Re: Tabel centreren??

Bericht door nirwana »

Dingo schreef:ja, het gaat om het idee he, tis een wonder dat die webcam überhaupt nog werkt, ding is bijna 9 jaar oud
Dan zij het je vergeven ;-)
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Dingo
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 november 2009, 11:53
    Windows Vista Firefox

Re: Tabel centreren??

Bericht door Dingo »

nirwana schreef:
Dingo schreef:ja, het gaat om het idee he, tis een wonder dat die webcam überhaupt nog werkt, ding is bijna 9 jaar oud
Dan zij het je vergeven ;-)
gelukkig :mrgreen:
spaar voor een IP-cam :wink:
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 7 Firefox
Contacteer:

Re: Tabel centreren??

Bericht door nirwana »

Ik heb het camera-onderwerp toch maar even losgekoppeld van deze oude thread: http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopi ... 26&t=21284
Dan kan deze oude thread gesloten worden en kan daar de discussie over de camera gewoon verder gaan.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gesloten