Thunderbird 0.9: leeg grijs scherm

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Thunderbird-vertaling kwijt.
Plaats reactie
Telenut
    unknown unknown

Thunderbird 0.9: leeg grijs scherm

Bericht door Telenut »

Na installatie van de Nederlandstalige versie van Thunderbird krijg ik het volgende te zien:
Afbeelding
Enig idee wat daar de oorzaak van is? En hoe het op te lossen?
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Dat is bekend en er is ondertussen al enkel keren over gediscussieerd. Gebruik alstublieft eerst de zoekfunctie in de toekomst...
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Ik kijk er misschien over, maar in die discussie zie ik enkel problemen over: Thunderbird is in het Engels ...
Niks over grijs scherm (ik heb redelijk wat gedronken, misschien kijk ik er gewoon over...)
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Anonymous schreef:Ik kijk er misschien over, maar in die discussie zie ik enkel problemen over: Thunderbird is in het Engels ...
Sorry, de verkeerde link. :oops:

Probeer deze eens...
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ik had begrepen dat dit probleem alleen voorkwam met oudere versies van Thunderbird 0.9 in het Nederlands en dat dat probleem enige tijd daarna was opgelost. Daarom verbaast het me dat probleem nogmaals tegen te komen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

nirwana schreef:Ik had begrepen dat dit probleem alleen voorkwam met oudere versies van Thunderbird 0.9 in het Nederlands en dat dat probleem enige tijd daarna was opgelost. Daarom verbaast het me dat probleem nogmaals tegen te komen.
Ik denk dat sommige mensen nog de oude links gebruiken in plaats van de nieuwe... Er moet dus nog ergens een foute versie rondzwerven. :?
telenut
    unknown unknown

Bericht door telenut »

Bedankt voor deze info!
Ik gebruikte dus inderdaad een versie die ik al een tijdje geleden had zitten downloaden.
Bij deze zal ik het niet meer uittesten met de 0.9 en gewoon wachten tot de 1.0 beschikbaar is in het nederlands :-)
Plaats reactie