FF doet raar

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Jenna
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 februari 2011, 13:04
    Windows 7 Firefox

FF doet raar

Bericht door Jenna »

Een tijdje doet firefox al een beetje raar.
Op een gegeven moment scrollt firefox naar beneden en boven uit zichzelf (doet hij met alle tabbladen) of hij gaat als een gek van tabblad naar volgende tabblad etc.
Afsluiten is de enige manier om het te stoppen.

Misschien heb ik teveel tabbladen open staan? Zou het met Twitter te maken kunnen hebben? Heeft iemand dit al eens meegemaakt of heeft iemand een idee waardoor firefox dit doet?

Als ik taakbeheer open scrollt die ook op en neer, dus misschien is het niet eens een ff probleem. Graag jullie input.

Windows 7
FF 3.6.3
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 7 Firefox
Contacteer:

Re: FF doet raar

Bericht door nirwana »

Jenna,

Allereerst welkom hier op het forum.

Als je dit onderwerp (in het Engels) leest, dan beschrijft iemand daar een soortgelijk probleem. Daar had het te maken met een combinatie van een gekoppelde muis en een touchpad op een laptop. Ik weet niet wat jij voor invoerapparaten gebruikt (muis, keyboard, etc), maar misschien moet je de oorzaak daarin zoeken.

Verder wil ik je erop wijzen dat Firefox 3.6.3 alweer van een tijdje geleden is. Inmiddels zit Firefox op 3.6.13, dus je zou eens kunnen proberen om een nieuwere Firefox-versie te installeren. Overigens heeft dat volgens mij niet van doen met jouw probleem, maar doorgaans zijn nieuwere versies stabieler. Dus upgraden kan meestal geen kwaad. Je kunt Firefox upgraden via het Help-menu. Daarin zit een optie om op een nieuwere versie te controleren. Dan zal Firefox 3.6.13 gevonden worden en kun je met een druk op de knop je Firefox-versie bijwerken naar deze recentste versie.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Jenna
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 februari 2011, 13:04
    Windows 7 Firefox

Re: FF doet raar

Bericht door Jenna »

Hoi Martijn,

Ik lees je antwoord pas vandaag en ookal is het een erg late reactie, ik wil je toch heel erg bedanken voor je antwoord.
Ik had een microsoft optimal muis en ik heb hem zojuist vervangen voor een muis die ik bij de pc kreeg en volgens mij gaat het nu prima. Geen gescroll meer gezien (ff afkloppen :P )

Ik zal ff ook even updaten, dat kan nooit kwaad. Thanks again :)
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 7 Firefox
Contacteer:

Re: FF doet raar

Bericht door nirwana »

Jenna,

Goed dat je probleem daarmee (even afkloppen) waarschijnlijk verholpen is.
En bedankt voor je reactie. Beter laat dan helemaal niet.

PS: inmiddels zit Firefox op versie 3.6.15. Maar via www.getfirefox.com krijg je altijd de meest recente versie aangeboden. Dat werkt wel zo makkelijk.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie