Printen in kleur van maandoverzicht lukt niet

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Gesloten
DRoels
Berichten: 7
Lid geworden op: 2 april 2009, 13:23
Locatie: 's-Gravenwezel (Belgie)
    Windows XP Firefox

Printen in kleur van maandoverzicht lukt niet

Bericht door DRoels »

Het lukt me niet een maandoverzicht af te drukken in kleur.
Het afdrukvoorbeeld (in Lightning) geeft wel degelijk een kleurweergave van de verschillende agenda's, maar het volgende afdrukvoorbeeld (na het indrukken van de toets afdrukken) naar PDFcreator of mijn normale aangesloten printer geeft geen kleuren meer weer.
De instelling van PDFCreator of de printer zelf staat op "kleur" (dus niet zwart-wit) en ik probeerde ook reeds met de bestand-pagina instellen op "achtergrondkleur afdrukken". Iemand enig idee wat er fout kan zijn? Berichten met kleur in Thunderbird worden wel in kleur afgedrukt.
Groetjes,
Dirk
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 7 Firefox
Contacteer:

Re: Printen in kleur van maandoverzicht lukt niet

Bericht door nirwana »

Volgens dit (Engelstalige) forum-onderwerp is het van belang om in Thunderbird de instelling Bestand > Pagina-instellingen > Achtergrond afdrukken aan te vinken.

Ook geven ze aan dat het handig kan zijn om de FG Printers-extensie aan Thunderbird toe te voegen, zodat je een betere controle krijgt of wat er wordt afgedrukt en hoe dat er uit moet zien.

Ik hoop dat het er daarmee beter uit zal zien.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
DRoels
Berichten: 7
Lid geworden op: 2 april 2009, 13:23
Locatie: 's-Gravenwezel (Belgie)
    Windows XP Firefox

Re: Printen in kleur van maandoverzicht lukt niet

Bericht door DRoels »

Hey Martijn,

bedankt voor de pointer... inderdaad... ik had "achtergrondkleur afdrukken" aangevinkt in "agenda" (of Lightning) zonder resultaat. Het verschil werd wel degelijk gemaakt door ook in Thunderlight "achtergrondkleur afdrukken" aan te vinken.

Nogmaals bedankt,
groetjes,
Dirk
Groetjes,
Dirk
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 7 Firefox
Contacteer:

Re: Printen in kleur van maandoverzicht lukt niet

Bericht door nirwana »

DRoels schreef:Thunderlight
Ik neem aan dat je daarmee Thunderbird bedoelt.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
DRoels
Berichten: 7
Lid geworden op: 2 april 2009, 13:23
Locatie: 's-Gravenwezel (Belgie)
    Windows XP Firefox

Re: Printen in kleur van maandoverzicht lukt niet

Bericht door DRoels »

nirwana schreef:
DRoels schreef:Thunderlight
Ik neem aan dat je daarmee Thunderbird bedoelt.
Oeps, inderdaad,

alles werkt nu zoals gehoopt.

Groetjes,
Dirk
Groetjes,
Dirk
Gesloten