forum

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Plaats reactie
Maxim
Berichten: 3
Lid geworden op: 5 december 2004, 16:48
    unknown unknown

forum

Bericht door Maxim »

Ik vindt dat er te veel onderverdelingen zijn in het forum, soms zijn er slechts een 7-tal topics.
Het is ook erg onoverzichtelijk zo.
Sommige dingen waar er weining posts zijn kan je in 1 deel samennemen.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Wat mij betreft moet alles een plaatsje krijgen op het forum. Als je ergens een bericht over wilt plaatsen, dan moet daarvoor een geschikte categorie zijn. Er zijn eerder aanvragen voor meer forumcategorieen dan voor minder. We hebben bijvoorbeeld al een categorie met "Overige vertalingen" waaronder allerhande vertaalnieuws geplaatst kan worden. Als er een nieuwe vertaling bij komt die veel reacties kan opleveren dan maken we daarvoor een nieuw forum aan (zoals binnenkort te verwachten voor de Nvu-vertaling).

Tip: als je bent ingelogd op het forum dan kun je via de rechtsboven geplaatste koppelingen eenvoudig zien welke berichten recent zijn geplaatst. Je hoeft dus niet elk forum apart te bekijken om te zien welke berichten recent zijn toegevoegd.

Welke categorieen kunnen volgens jou het beste worden samengevoegd ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Maxim
Berichten: 3
Lid geworden op: 5 december 2004, 16:48
    unknown unknown

Bericht door Maxim »

Onleesbare sites schrappen, past bij blacklist

RSS, Atom, OPML en consorten
De stelling!
Nvu-project
in een deel overig

de verschillende vertalingen in 1 deel, ooit zal er daar weinig over te zeggen zijn omdat deze vertalingen wel in orde zullen zijn, alleen bij nieuwe versies mss een paar foutjes.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Inmiddels heb ik de diverse forumcategorieen eens onder de loep genomen en heb wat verwijderd en samengevoegd. Ik hoop dat het zo al duidelijker is geworden.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie