forum invoegen in Kompozer

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Plaats reactie
westelaken
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 februari 2012, 10:52
    Windows XP Internet Explorer 8

forum invoegen in Kompozer

Bericht door westelaken »

Misschien een open deur voor de meeste mensen hier maar ik kom er niet uit:
Ik heb een forum op forum2go aangemaakt, hoe kan ik in Kompozer er voor zorgen dat als ik op een button met forum klik ik automatisch doorgestuurd wordt naar dit forum, wel wil ik dat in een nieuw tabblad opent, alvast bedankt voor de hulp.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 7 Firefox
Contacteer:

Re: forum invoegen in Kompozer

Bericht door nirwana »

Hallo,

Allereerst welkom hier op het forum.

Als je in Kompozer een afbeelding invoegt, dan kun je ook (op het tabblad Koppeling) aangeven dat er een link (in Kompozer heet dat een koppeling) onder die afbeelding geplaatst moet worden.

Alleen zal die link niet direct in een nieuw venster / tabblad geopend worden. Ook kun je dat niet in dat invoervenster aangeven. Daarvoor zul je in de code van de pagina nog iets extra's moeten invoegen. Maar ook dat wordt hier in het Kompozer-forum uitgelegd: www.mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?p=131382#p131382
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie