scrollen binnen een pagina

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Plaats reactie
med
    unknown unknown

scrollen binnen een pagina

Bericht door med »

Volgens mij werkt de browser niet helemaal goed.
Als ik bijvoorbeeld de pagina van de volkskrant neem heb je een venstertje met daarin het laatste nieuws.
Als ik daar met mijn muiswijzer op ga staan en wil in het venster scrollen met het scrolwieltje dan verschuift de gehele pagina ipv alleen de inhoud van het kleine scherm.
Of mis ik nu een instelling ?

Joop.
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Re: scrollen binnen een pagina

Bericht door Gert-Paul »

med schreef:Volgens mij werkt de browser niet helemaal goed.
Als ik bijvoorbeeld de pagina van de volkskrant neem heb je een venstertje met daarin het laatste nieuws.
Als ik daar met mijn muiswijzer op ga staan en wil in het venster scrollen met het scrolwieltje dan verschuift de gehele pagina ipv alleen de inhoud van het kleine scherm.
Of mis ik nu een instelling ?

Joop.
Bij mij is het ook niet mogelijk. Het lijkt me dan ook een fout van Firefox, hoewel Opera het ook fout doet. Gezien de code ziet er wel redelijk uit, dus ik verwacht niet dat dat het probleem is, hoewel mijn CSS kennis niet super groot is.

Er is geen mogelijkheid dit zo op te lossen. Ik weet dat er voor Firefox 1.1 wel wat dingen met scrollen opgelost zijn, maar ik weet niet of dit daar ook bij zat.
Plaats reactie