Link dialoogscherm te groot

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Plaats reactie
Rob Figee
Berichten: 15
Lid geworden op: 8 maart 2013, 14:15
    Windows XP Internet Explorer 8

Link dialoogscherm te groot

Bericht door Rob Figee »

Hallo, alweer een probleem!

Als ik aan een tekstje of afbeelding een link wil toevoegen krijg ik een dialoogbox, waarin je bovenaan de link lokatie kunt opgeven, maar dat zóóó lang is, dat onderaan de OK en de CANCEL knoppen verdwenen zijn achter de onderste strook.

Het lukt mij niet het verticaal te verkleinen zodat ik bij die knoppen kan.
Alleen op Enter drukken vind ik wat riskant, want het zou ook Cancel kunnen betekenen.
Bij voorbaat dank voor iedere suggestie.

Rob.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 7 Firefox
Contacteer:

Re: Link dialoogscherm te groot

Bericht door nirwana »

Rob,

Ik neem aan dat je in Bluegriffon werkt en dat je het onderstaande scherm bedoelt:
bluegriffon-link-toevoegen.JPG
Zoals je ziet, komt dat in mijn geval zonder problemen tevoorschijn. Maar in jouw geval is dit scherm veel groter ?!?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Rob Figee
Berichten: 15
Lid geworden op: 8 maart 2013, 14:15
    Windows XP Internet Explorer 8

Re: Link dialoogscherm te groot

Bericht door Rob Figee »

Inderdaad werk ik in BlueGriffon, meest recente versie, Engels.
Het gaat inderdaad om dit scherm, al ziet het er bij mij iets anders uit.
De laatste keer waren de knoppen opeens zichtbaar ( dus boven de onderste strook liggend. Ik heb toen meteen de onderrand ervan naar boven geschoven en hoop dat het paneel/scherm deze instelling onthoudt. Dan zou alles opgelost zijn.
Je hulp bij verbroken links was van omschatbare waarde. Ik heb de site nu probleemloos lopend.
Martijn, hartelijk dank daarvoor

met vriendelijke groet,

Rob.
Plaats reactie