Een afzenderkleur aanpassen

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
Plaats reactie
siamon
Berichten: 1
Lid geworden op: 1 juli 2013, 8:49
    Windows XP Firefox

Een afzenderkleur aanpassen

Bericht door siamon »

Even snel voorstellen: ik heet Jan, ben 56, senior-consultant, en gebruik al twee jaar Seamonkey omdat ik het een makkelijke suite vond, zonder teveel toeters en bellen.

Natuurlijk zijn er eerdere updates geweest, die altijd vlot werden geinstalleerd, dus toen het programma gisteren vroeg of ik een nieuwe update wilde installeren " zei" ik ja. Met als gevolg dat ik mijn mail kwijt was, mijn adresboek en mijn bookmarks.

Gelukkig heb ik ook nog een desktop, met hetzelfde programma, waar ik al mijn gegevens nog op heb (ik werk nu op m'n laptopje zittend in de keuken), dus die krijg ik wel weer terug.

Wat erger is, is dat de back+ forward-toets het niet meer doen. En hoe ik ook heb zitten zoeken in allerlei hulp-files, dit probleem kan ik niet vinden. Ook het opnieuw installeren
siamon
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Macintosh Safari
Contacteer:

Re: Een afzenderkleur aanpassen

Bericht door nirwana »

Jan,

Welkom hier op het forum.
Ik heb jouw vraag in een apart onderwerp geplaatst, zodat het beter behandeld kan worden. Je had het bericht geplaatst als reactie op een bericht uit 2011. Daar kijken niet meer veel mensen naar.

Ik denk dat je meer bent geholpen met een nieuw profiel dan dat je Seamonkey opnieuw installeert. Zie http://mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?p=31756#p31756 voor instructies (opstarten met -P optie).

Dit nieuwe profiel komt dan naast je huidige profiel, zodat je die niet zomaar kwijt bent.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie