seamonkey website down

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
Gesloten
Gebruikersavatar
zipper306
Berichten: 67
Lid geworden op: 7 november 2004, 20:20
Locatie: Uden
    Windows 8.1 Firefox
Contacteer:

seamonkey website down

Bericht door zipper306 »

Ik kan al een paar dagen de website van seamonkey niet bereiken, is deze down ?
Het gaat over de volgende Url http://www.seamonkey-project.org/
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Macintosh Safari
Contacteer:

Re: seamonkey website down

Bericht door nirwana »

Gelukkig heb je ook daarvoor een webdienst:
http://www.downforeveryoneorjustme.com/ ... oject.org/

De conclusie is dat de site inderdaad plat ligt.
Ik heb alleen geen idee waarom, dus hoop ik dat de site binnenkort weer terugkeert.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
zipper306
Berichten: 67
Lid geworden op: 7 november 2004, 20:20
Locatie: Uden
    Windows 8.1 Firefox
Contacteer:

Re: seamonkey website down

Bericht door zipper306 »

Die website doet het weer.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 8.1 Firefox
Contacteer:

Re: seamonkey website down

Bericht door nirwana »

Ja, nu je het zegt...
Wel jammer dat men geen uitleg geeft over de downtime. Daar zal toch ergens een reden voor zijn.

Maar goed, laat men zich vooral focussen op de verdere ontwikkeling van Seamonkey. Dan mag de website best eens down zijn, al kan dat best wel lastig zijn.
Dus ik hoop dat ze dat tot een minimum kunnen beperken. Ik weet even niet of Seamonkey nog de infrastructuur van Mozilla gebruikt of dat ze inmiddels elders hun website hosten.
Hmm, www.seamonkey-project.org/about zegt dat de Mozilla Foundation de hosting en de juridische bijstand voor het Seamonkey-project verzorgt.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gesloten