Waar vind ik de nieuwste Firefox-versie?

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anton Doove
Berichten: 401
Lid geworden op: 9 december 2005, 22:28
Locatie: Zoetermeer
    Windows 10 Firefox
Contacteer:

Waar vind ik de nieuwste Firefox-versie?

Bericht door Anton Doove »

Beste Mensen. Ik miste de nieuwste versie van Firefox omdat ik met wat anders bezig was en het af wilde maken. Hoe en waar vind ik het terug? Welk versienr. heeft het nu? Ik dank jullie voor de reacties en ik groet jullie vriendelijk. :)

Anton Doove.
Niet geschoten is ook mis.
Gebruikersavatar
wanda
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 september 2007, 21:30
Locatie: Borken.de
    Ubuntu Firefox

Re: Waar vind ik de nieuwste Firefox-versie?

Bericht door wanda »

Linux User # 456621 # Xubuntu User # 20031 #
https://sites.google.com/site/wandablog ... nfigureren
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Windows 8.1 Firefox

Re: Waar vind ik de nieuwste Firefox-versie?

Bericht door Pettic »

Voorkom ongewenst 'aangepaste' versies en haal de laatste versie bij http://www.mozilla.org.
Het kan nog eenvoudiger. Klik in Firefox op het 'hamburger' menu en vervolgens op het vraagteken en dan op menu 'Over Firefox'. Er wordt dan gevraagd om bij te werken naar de laatste versie (45). Gebruik je de standaard menubalk, klik dan op Help> Over Firefox.
Windows; Firefox; Thunderbird
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 10 Firefox
Contacteer:

Re: Waar vind ik de nieuwste Firefox-versie?

Bericht door nirwana »

Hmm, als ik kijk naar de useragent-string van de vraagsteller (waaraan de browser-versie te herkennen is) dan ben ik geneigd om te denken dat Anton zijn Firefox al de recentste versie 45 is.

Gelukkig werkt Firefox zichzelf ook veelal bij als hij denkt dat het daar tijd voor is (vergelijkbaar met Google Chrome en Windows 10).
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Anton Doove
Berichten: 401
Lid geworden op: 9 december 2005, 22:28
Locatie: Zoetermeer
    Windows 8.1 Firefox
Contacteer:

Re: Waar vind ik de nieuwste Firefox-versie?

Bericht door Anton Doove »

Beste Martijn. Inderdaad heb ik Firefox Setup Stub 45.0 wel zelf gevonden en in gebruik,maar het werkt niet goed.
Ik kan hierdoor geen berichten plaatsen bij de clubs van het Seniorweb en een PDF van de HCC te Leiden gaf ook problemen.
De andere PDF`s kon ik normaal plaatsen in de gewenste map. Wat is er aan de hand met versie 45.0 van Firefox? Dit is niet handig van Firefox.

Kan dit worden verholpen? Zo ja,hoe kan dat dan? Graag verneem ik je reacties en ik groet je vriendelijk. Anton Doove.

P.S. Ik ben een grage Firefox-gebruiker,dus ik zie graag weer een normaal werkende Firefox,die niets blokkeert.
Niet geschoten is ook mis.
corvl
Berichten: 944
Lid geworden op: 7 mei 2009, 1:21
    Macintosh Safari

Re: Waar vind ik de nieuwste Firefox-versie?

Bericht door corvl »

Plaats reactie