Firefox 64 bit of 32 bit versie

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Gebruikersavatar
Leono
Berichten: 205
Lid geworden op: 28 september 2014, 18:13
    Windows 7 Firefox

Re: Firefox 64 bit of 32 bit versie

Bericht door Leono »

HitmanPro.Alert is een (gratis) aanvulling op elke antivirus die ik iedereen (dus ook jou!) van harte kan aanbevelen. Als je een browser opent verschijnt er een soort groene vlag (als alles in orde is).

Ik heb tot nu toe uitsluitend gratis anti-virus programma's gehad, maar heb bij een prijsvraag wel ooit een "betaalde" versie gewonnen voor één jaar. Dat was ESET Smart Security.
Geduldig bladeraar
toshibake
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 februari 2013, 19:59
    Windows 10 Firefox

Re: Firefox 64 bit of 32 bit versie

Bericht door toshibake »

Ik dacht het hé, ik dacht het, die gebruikt een gratis antivirusprogramma.....
Gebruikersavatar
Leono
Berichten: 205
Lid geworden op: 28 september 2014, 18:13
    Windows 7 Firefox

Re: Firefox 64 bit of 32 bit versie

Bericht door Leono »

toshibake schreef:Ik dacht het hé, ik dacht het, die gebruikt een gratis antivirusprogramma.....
Dat is de Nederlandse cultuur! :|
Geduldig bladeraar
toshibake
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 februari 2013, 19:59
    Windows 10 Firefox

Re: Firefox 64 bit of 32 bit versie

Bericht door toshibake »

Zelfs dat dacht ik.......... :lol:
Gebruikersavatar
Leono
Berichten: 205
Lid geworden op: 28 september 2014, 18:13
    Windows 7 Firefox

Re: Firefox 64 bit of 32 bit versie

Bericht door Leono »

Bij ons in Nederland heerst nog echte armoede. :(
Geduldig bladeraar
toshibake
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 februari 2013, 19:59
    Windows 10 Firefox

Re: Firefox 64 bit of 32 bit versie

Bericht door toshibake »

Tja, alé, kgeef het op, ik heb die norton aangekocht voor 39 euro voor vijf gebruikers, heb die licenties verdeeld onder enkele vrienden zodat we voor 8 euro ieder een jaar een zeer goede virusscanner hebben die geen extra's van beveiliging hoeft en waardoor het systeem niet nodeloos vertraagt, de klok rond kun je bijstand vragen mocht er toch een probleem opduiken en geeft geen problemen met browser Firefox,soms doe ik wel eens een scan als second opinion (ook door Hitman pro, malware bytes, g data enz, maar nog nooit iets gevonden),IK persoonlijk hou het toch daarbij zenne, ik zal aan de Vlaamse regering vragen om de grenzen met Nederland te sluiten, arme Nederlanders kunnen we er echt niet meer bijnemen zenne :wink: toch oprecht groetjes en tot een volgende keer
Plaats reactie