Kan ik van Firefox de oudere versies ruimen?

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Gesloten
Gebruikersavatar
Anton Doove
Berichten: 401
Lid geworden op: 9 december 2005, 22:28
Locatie: Zoetermeer
    Android Firefox
Contacteer:

Kan ik van Firefox de oudere versies ruimen?

Bericht door Anton Doove »

Beste Mensen. Bij de downloads heb ik van Firefox nog deze oude versienrs.staan. 38.05,43.02 en 45.0. Kan ik die ruimen?
Momenteel gebruik ik versie 46.0 van Firefox. Als die oude versies zijn verwijderd,zal de huidige versie 46.0 toch beter en werken?

Omdat ik dit niet zeker weet,vraag ik dit liever eerst voordat ik ga ruimen. Ik dank alvast voor de mogelijke reacties met mijn vriendelijke groeten.

Anton Doove.
Niet geschoten is ook mis.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Android Firefox
Contacteer:

Re: Kan ik van Firefox de oudere versies ruimen?

Bericht door nirwana »

Anton,

Je kunt dit gerust opruimen, hoor.

Zelfs als je nog eens een oudere versie nodig zou hebben dan kun je die ook bij Mozilla downloaden.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
menno47
Berichten: 237
Lid geworden op: 3 augustus 2007, 12:59
Locatie: Groningen
    Windows 10 Firefox

Re: Kan ik van Firefox de oudere versies ruimen?

Bericht door menno47 »

Anton Doove schreef:Beste Mensen. Bij de downloads heb ik van Firefox nog deze oude versienrs.staan. 38.05,43.02 en 45.0. Kan ik die ruimen?
Momenteel gebruik ik versie 46.0 van Firefox. Als die oude versies zijn verwijderd,zal de huidige versie 46.0 toch beter en werken?
Heeft er dus niks mee te maken, want dat staat in je downloadmap en daar doet je PC uiteraard verder toch niks mee! :D

Anton Doove.
Een dutje achter het stuur
Is soms van eeuwige duur !

Grouten oet Grunnen (Stad)
menno47
Berichten: 237
Lid geworden op: 3 augustus 2007, 12:59
Locatie: Groningen
    Windows 10 Firefox

Re: Kan ik van Firefox de oudere versies ruimen?

Bericht door menno47 »

menno47 schreef:
Anton Doove schreef:Beste Mensen. Bij de downloads heb ik van Firefox nog deze oude versienrs.staan. 38.05,43.02 en 45.0. Kan ik die ruimen?
Momenteel gebruik ik versie 46.0 van Firefox. Als die oude versies zijn verwijderd,zal de huidige versie 46.0 toch beter en werken?
Heeft er dus niks mee te maken, want dat staat in je downloadmap en daar doet je PC uiteraard verder toch niks mee! en dat geldt uiteraard ook voor oudere downloadversies van andere programma's :D

Anton Doove.
Een dutje achter het stuur
Is soms van eeuwige duur !

Grouten oet Grunnen (Stad)
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: Kan ik van Firefox de oudere versies ruimen?

Bericht door Torzan »

Eenvoudig gezegd: die knop toont alleen een lijst van voltooide downloads, niet de downloads zelf, die allang kunnen zijn verwijderd via bestandsbeheer. Ook gaat het in die lijst om gedownloade installatieprogramma's, niet om meerdere voltooide installaties van Firefox. Je hoeft dus niet bang te zijn voor meerdere installaties van Firefox, wat overigens wel zou kunnen, maar niet voor een verminderde werking van een andere installatie ervan zorgt.
menno47
Berichten: 237
Lid geworden op: 3 augustus 2007, 12:59
Locatie: Groningen
    Windows 10 Firefox

Re: Kan ik van Firefox de oudere versies ruimen?

Bericht door menno47 »

Inmiddels al 47.0, zowel in 32 en als in 64 bits versie ! :D
Een dutje achter het stuur
Is soms van eeuwige duur !

Grouten oet Grunnen (Stad)
Gesloten