standaardherinnering uitschakelen

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
glda19
Berichten: 184
Lid geworden op: 16 oktober 2005, 11:12
    Windows 10 Spartan

standaardherinnering uitschakelen

Bericht door glda19 »

hoe de standaardherinnering uitschakelen
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: standaardherinnering uitschakelen

Bericht door Torzan »

Dubbelklik op de naam van de agenda (of via rechtermuisknop, Eigenschappen) en vink 'Herinneringen tonen' uit. Is dat wat je bedoelt?
glda19
Berichten: 184
Lid geworden op: 16 oktober 2005, 11:12
    Android Firefox

Re: standaardherinnering uitschakelen

Bericht door glda19 »

Néé is bij het aan maken van een nieuw agenda item daar staat bij herinnering standaard herinnering
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: standaardherinnering uitschakelen

Bericht door Torzan »

De tekst die daar standaard staat is 'Geen herinnering', maar als je de Provider for Google Calendar-add-on hebt geïnstalleerd t.b.v. een Google-agenda, zou dat inderdaad 'Standaardherinnering' kunnen zijn. Deze instelling wordt als het goed is overgenomen uit de instellingen voor meldingen bij Google (Agenda) zelf.

- Zorg ervoor dat je de Provider-add-on hebt bijgewerkt naar de meest recente versie; op dit moment is dat v2.7. Oudere versies hadden bugs die op dit vlak problemen konden geven.
- Zorg ervoor dat de instellingen bij Google zo staan dat er geen standaardherinnering bestaat. Ik weet het niet zeker omdat ik geen Google-agenda gebruik, maar denk dat je dat vindt onder de eigenschappen van een agenda - Meldingen bewerken; vermoedelijk moet je daar alle meldingen verwijderen.

Misschien dat iemand die dit gebruikt e.e.a. kan bevestigen.
glda19
Berichten: 184
Lid geworden op: 16 oktober 2005, 11:12
    Windows 10 Firefox

Re: standaardherinnering uitschakelen

Bericht door glda19 »

kan iemand mij zeggen hoe ik de standaard herring in tb kalender kan uitschakelen.
Gebruik de google kalender in tb met de google koppeling om te schrijven en te lezen
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Windows 10 Firefox

Re: standaardherinnering uitschakelen

Bericht door Pettic »

In Google agenda op internet klik je op het tandwieltje en bij Algemeen en "Instellingen voor meldingen" kies je voor [Uit].
In de persoonlijke agenda "Meldingen voor afspraken" zet je alles uit.
Windows; Firefox; Thunderbird
Plaats reactie