Plug-in werkt niet in Waterfox

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
gsm
Berichten: 46
Lid geworden op: 2 november 2014, 12:46
    Windows 7 Firefox

Plug-in werkt niet in Waterfox

Bericht door gsm »

Ik heb een Foscam FI9805W waar een plug-in voor geïnstalleerd moet worden om beeld te zien maar dat lukt mij niet en Foscam kan mij niet verder helpen omdat ze de achterkant niet kennen.

Dit schreven ze mij :
Beste Nol,

Waterfox en Firefox zijn beide van dezelfde ontwikkelaar echter gebruiken beide een andere achterkant waardoor een plugin niet op dezelfde manier werkt. Doordat wij niet bekend zijn met de achterkant die Waterfox gebruikt kunnen wij u helaas niet verder helpen om de plugin hierin geïnstalleerd te krijgen.

Met vriendelijke groeten,
Foscam Camera Shop


Is er iemand die mij wel kan helpen ?
Het betreft plugin.pkg en installeren doet die wel maar werken niet. Hij staat in de lijst add-onbeheerder als npIpcam
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: Plug-in werkt niet in Waterfox

Bericht door Torzan »

Ik ken de situatie niet precies, maar ga ervan uit dat het probleem is dat de plug-in sowieso niet onder 64-bits versies van welke browser dan ook kan werken; zie ook hier. Als je het zeker wilt weten, zou je de 64-bits 32-bits versie van Firefox en daarin dezelfde plug-in kunnen installeren. Mocht dit kloppen, zou je het eventueel kunnen terugmelden aan de Foscam-winkel. ;)
Laatst gewijzigd door Torzan op 7 augustus 2016, 3:11, 1 keer totaal gewijzigd.
gsm
Berichten: 46
Lid geworden op: 2 november 2014, 12:46
    Windows 7 Firefox

Re: Plug-in werkt niet in Waterfox

Bericht door gsm »

Bedankt voor de reactie
Ik heb het wel werkend in IE maar inderdaad de 32 bits versie
Net de 64 opgestart en ook dan geen beeld.
Ik koppel dat terug naar Foscam
gsm
Berichten: 46
Lid geworden op: 2 november 2014, 12:46
    Windows 7 Firefox

Re: Plug-in werkt niet in Waterfox

Bericht door gsm »

Ik heb Firefox 32 geïnstalleerd en moest toen xpinstall.signatures.required op false zetten anders installeert die de plugin niet
Terug zetten naar true werkt niet dus moet ik het nu op false laten staan
Ik zie de camera nu wel met firefox en met IE 32 maar nog steeds niet met iSpy surveillance software en dat is het belangrijkste omdat ik 24/7 opneem
Plaats reactie