Rechtermuisknop menu aanpassen

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Gesloten
ceesvb
Berichten: 3
Lid geworden op: 7 augustus 2016, 15:01
    Android Firefox

Rechtermuisknop menu aanpassen

Bericht door ceesvb »

Hoe kan ik (in Win 8.1??) in Firefox het rechtermuisknop menu aanpassen??
Of de extensie 'Downloads' laten downloaden naar 'Mijn muziek' ipv naar 'Downloads'.
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: Rechtermuisknop menu aanpassen

Bericht door Torzan »

Volgens deze supportvraag zou je met Tab Mix Plus het rechtermuisknopmenu (contextmenu) moeten kunnen aanpassen.

(De knop) 'Downloads' is geen extensie maar een functie voor een lijst die gedownloade bestanden bijhoudt. De plaats waar downloads worden opgeslagen is in te stellen in Firefox via Opties > sectie Algemeen > Downloads. Dit staat standaard ingesteld op de map Downloads van Windows, maar wordt volgens mij meestal door de gebruiker aangepast; daar is dus geen extensie voor nodig. De functie van de knop Downloads blijft na wijziging hiervan ongewijzigd; dat is nog steeds een (geschiedenis)lijst, en niet de downloads zélf, die dus al kunnen zijn verwijderd, verplaatst of juist na wissen van de lijst nog aanwezig kunnen zijn.
Gebruikersavatar
Leono
Berichten: 205
Lid geworden op: 28 september 2014, 18:13
    Windows 7 Firefox

Re: Rechtermuisknop menu aanpassen

Bericht door Leono »

Probeer de extensie Menu Wizard.
Geduldig bladeraar
ceesvb
Berichten: 3
Lid geworden op: 7 augustus 2016, 15:01
    Windows 8 Firefox

Re: Rechtermuisknop menu aanpassen

Bericht door ceesvb »

Gelukt; >Opties>Algemeen; thx!!
Muziek kiezen op Youtube; met 2 clicks in Mijn Muziek; selecteren en slepen naar USB stick voor in de auto; FANTASTISCH!!
Gesloten