noscript werkt verkeerd om?

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Gesloten
Gebruikersavatar
def35
Berichten: 113
Lid geworden op: 5 januari 2007, 23:52
Locatie: kerkrade [limbo]
    Windows 10 Firefox

noscript werkt verkeerd om?

Bericht door def35 »

sinds ik FF48.00 erin heb staan, kon ik eerst bepaalde rss-feeds niet meer inzien. en toen op advies van 1 mod van hier de sites toegevoegd in de noscript[oude versie] die ik nog in gebruik had. en 1 a 2 weken later kwam dus de update 2.9.0.14 uit van de nieuwe noscript. en toen begon het gez**k/gedoe pas echt voor mij hoor. normaal moest ik altijd de sites waar ik kwam onderdelen toesteming geven via noscript zodat ik andere dingen kon zien op die site. maar nu moet ik juist dingen gaan blokken die ik niet wil zien zoals reclame en dat gefinker reclame en de rest die men wel eens tegenkomt op tal van sites.
ik heb al 2 keer noscript eruit gedaan. en weer terug in geplaatst. maar dat mocht niet baten?!

dus hoe los ik dit nu weer eens op zodat ik juist toegang weer moet gaan geven via noscript zoals het hoort;
De Groetjes Van c.s
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    Windows 10 Firefox

Re: noscript werkt verkeerd om?

Bericht door adri »

Heb ik ook wel eens gehad. Je moet dat instellen bij de voorkeuren van NoScript --> Toestemmingenlijst --> javascript algemeen toestaan uitvinken.
Afbeelding
Gebruikersavatar
def35
Berichten: 113
Lid geworden op: 5 januari 2007, 23:52
Locatie: kerkrade [limbo]
    Windows 7 Firefox

Re: noscript werkt verkeert om?

Bericht door def35 »

bedankt @adri voor de tip, het werkt weer zoals het hoort. top;
De Groetjes Van c.s
Gesloten