Gaan Google Drive ook en apps op smartphone?

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
tjein
Berichten: 60
Lid geworden op: 6 juli 2011, 17:17
    Windows 10 Firefox

Gaan Google Drive ook en apps op smartphone?

Bericht door tjein »

Nu 5 j geleden had ik Xubuntu en ff. Door lessen it moest ik wel windows nemen . Dit jaar het 5° jaar is het smartphone leren.
Voor mij nieuw zo'n ding,ben nog op zoek .Maar gaat ff ook via de smartphone en de apps van google via gmail account.
Ik heb Chrome aan de deur gezet . Door zeer kwalijke malware erin heb ik mijn laptop opnieuw moeten instellen , alle bestanden ook weg. Ben zelfs mijn dutch language pack kwijt voor mijn office 10 proff plus.
Mss niet door Chrome zelf maar Softonic verdenk ik ,min 10 search en toolbars had ik bij elke opstart en na gebruik van AdwCleaner.
Nu heb ik wel Avira free erop gezet, verdachte downloads weigert hij.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Android Firefox
Contacteer:

Re: Gaan Google Drive ook en apps op smartphone?

Bericht door nirwana »

Als je nu een smartphone hebt, dan is de kans groot dat daar Android op draait. Dat is het mobiele besturingssysteem van Google. Andere opties zijn IOS (voor alles van Apple) of Windows Phone.

Er is ook een Firefox-versie voor Android, dus die kun je gewoon via de Play Store installeren. Dan hoef je zelfs op een mobiel van Google nog geen Chrome te gebruiken.

Op een Android-telefoon gebruik je je Google-account (inderdaad bekend can Gmail),dus daarmee is het gebruik van Gmail (en andere diensten van Google) erg eenvoudig.

Beantwoord dit jouw vraag ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
tjein
Berichten: 60
Lid geworden op: 6 juli 2011, 17:17
    Windows 10 Firefox

Re: Gaan Google Drive ook en apps op smartphone?

Bericht door tjein »

Ok ferm ,in een Windowsphone zal ff dan ook draaien . Op deze 2 soorten heb ik biedingen gedaan.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Android Firefox
Contacteer:

Re: Gaan Google Drive ook en apps op smartphone?

Bericht door nirwana »

Vanwege het ecosysteem zou ik dan voor Android kiezen. Voor mijn gevoel is Windows Phone (hoewel ook een goed systeem) op sterven na dood.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: Gaan Google Drive ook en apps op smartphone?

Bericht door Torzan »

Bovendien werkt Firefox niet op Windows Mobile (zie release notes). Misschien heeft dat zelfs wel meegespeeld. :)
Plaats reactie