plugin

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Gesloten
zalmforel
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 augustus 2015, 13:53
    Android Firefox

plugin

Bericht door zalmforel »

Beste: mogelijkheid"controleren van plugin's verdwenen?
Bert.
Gebruikersavatar
Citroentje
Berichten: 1517
Lid geworden op: 9 februari 2007, 23:46
Locatie: Enschede
    Linux Firefox

Re: plugin

Bericht door Citroentje »

Controleren op updates, bedoel je?
zalmforel
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 augustus 2015, 13:53
    Windows 10 Firefox

Re: plugin

Bericht door zalmforel »

nee toch niet;via add ons -plugins krijg je alle geinstalleerde plugins te zien .normaal gezien tot hiertoe kreeg ik bovenaan de melding controleren of uw plugins up to date zijn(blauwe letters)die regel is bij mij verdwenen Na update van 49.02 naar 50.00.
zie bijlage in zwarte balk.
mvg Bert.
Bijlagen
Knipsel.PNG
Gebruikersavatar
Citroentje
Berichten: 1517
Lid geworden op: 9 februari 2007, 23:46
Locatie: Enschede
    Linux Firefox

Re: plugin

Bericht door Citroentje »

Dat zegt me niks, alleen kun je wel op dat pijltje daar rechts klikken en daar krijg je enkele opties te zien, waaronder, controleren op updates.

Afbeelding
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: plugin

Bericht door Torzan »

De link naar de plug-in-controlepagina boven de geïnstallerde plug-ins en op andere plaatsen is in Firefox 50 verwijderd via bug 1277905.
Omdat Flash vanaf Firefox 52 de enige nog ondersteunde NPAPI-plug-in is, wordt de pagina niet meer als belangrijk beschouwd, als blijft deze waarschijnlijk nog wel bereikbaar. Maar zoals je ziet, vindt de controle intern nog wel automatisch plaats, of handmatig.

Let wel op dat Flash zelf waarschijnlijk (nog steeds) geen automatische melding geeft bij updates als dit staat ingeschakeld op 'Waarschuwen voordat updates worden geïnstalleerd', en automatisch bijwerken misschien ook niet. Het blijft dus raadzaam af en toe handmatig te controleren.
zalmforel
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 augustus 2015, 13:53
    Windows 10 Firefox

Re: plugin

Bericht door zalmforel »

vriendelijk bedankt voor de duidelijke uitleg,"probleem"opgelost.
mvg Bert.
Gesloten