Backuppen

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Gesloten
Gebruikersavatar
regenboogkonijn
Berichten: 11
Lid geworden op: 4 november 2016, 22:02
    Android Firefox

Backuppen

Bericht door regenboogkonijn »

Hallo ik weet hoe je FF kan backuppen. Door de map te kopieren op deze locatie: C:\Users\Michel\AppData\Roaming\Mozilla
Kopieer de map Mozilla en je hebt je backup. Deze map kan je dus naar een andere computer kopieren. Mijn vraag is kan je deze map ook naar je tablet en telefoon kopieren? Ik zou dat zo willen doen omdat sync het niet helemaal exact hetzelfde synchroniseerd. Mij lijkt het logische dat Mozilla ook ergens op je tablet en telefoon een map maakt met bladwijzers, wachtwoorden, geschiedenis, ... Ik heb het niet gevonden, misschien dat iemand de locatie wel weet.
Believe in your dreams.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Android Firefox
Contacteer:

Re: Backuppen

Bericht door nirwana »

Ik vrees dat Sync toch de beste optie is, want hier staat dat Firefox voor Android veel dezelfde bestanden heeft, maar ook bestanden met een ander formaat: https://www.quora.com/Is-desktop-Firefo ... or-Android

Daarom zou ik eerst goed een desktop en een mobiel profiel van Firefox met elkaar vergelijken voordat je aan zoiets begint. En liefst zou ik er niet aan beginnen, omdat je weet dat er verschillen tussen zitten.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
regenboogkonijn
Berichten: 11
Lid geworden op: 4 november 2016, 22:02
    Windows 7 Firefox

Re: Backuppen

Bericht door regenboogkonijn »

Ok bedankt voor je reactie, ik laat het dan zo. Het uiterlijk is toch niet te zien op je tablet en telefoon. Daar gaat het mij eigenlijk om.
Believe in your dreams.
Gesloten