Firefox kan Mega.nz/ niet meer bereiken.

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Gesloten
Gompy
Berichten: 28
Lid geworden op: 28 december 2006, 22:22
    Android Firefox

Firefox kan Mega.nz/ niet meer bereiken.

Bericht door Gompy »

Hallo allen.
Ik heb sinds enige tijd een probleem met het bereiken van de Cloud-server https://mega.nz/ met Firefox.
Ik heb ook al oudere versie's van Firefox geïnstalleerd omdat er geregeld iets schijnt te veranderen met nieuwe update's, ik heb nu 51.01, maar het blijft ook bij oudere versie's vanaf 47.0 zo dat ik de cloudserver niet kan bereiken.
Connect ik de https://mega.nz/ met zowel Google Chrome en Internet Explorer zijn er geen problemen en kan ik die server gewoon bereiken.
Met Firefox zie ik alleen mega:/// in de bovenste adresbalk en een uitroepteken links daar van, staat ook iets bij van speciale toestemming en dat de pagina op de computer is opgeslagen of zo..
Heb de Firewall en AV-Scanner ook al uitgeschakeld.
Weet iemand raad?
Dit is erg vervelend want ik moet bijna dagelijks op die server zijn en ik begrijp niet wat er nu ineens weer veranderd is of moet zijn dat het niet meer werkt.
Bij voorbaat mijn dank
Willem
Gompy
Berichten: 28
Lid geworden op: 28 december 2006, 22:22
    Windows 7 Firefox

Re: Firefox kan Mega.nz/ niet meer bereiken.

Bericht door Gompy »

Probleem opgelost.
Er is een speciale MEGA extensie die beveiligd surfen naar de Megacloud voorstaat.
Die heb ik verwijderd en opnieuw toegevoegd aan de Firefox extensie's en nu werkt het weer.
Gegroet, en misschien heeft iemand anders er ook wat aan.
Willem
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Android Firefox
Contacteer:

Re: Firefox kan Mega.nz/ niet meer bereiken.

Bericht door nirwana »

Willem,

Dank voor het delen van jouw probleem en de oplossing.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gesloten