Bladwijzers - Invoering nieuwe map flapt weg

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
FLAMINGO
Berichten: 290
Lid geworden op: 19 juni 2010, 15:51
Locatie: Belgie - Gent
    Windows 10 Firefox

Bladwijzers - Invoering nieuwe map flapt weg

Bericht door FLAMINGO »

Beste,

Via "Bladwijzers" - "Bladwijzer voor deze pagina maken" - komt men in een schermpje waarin de nieuwe URL moet opgeslagen worden die U wilt bewaren.
Via "Naam" kan men zelf een benaming invoeren.
Via "Map" kan men aanduiden in welke bestaande Map uw onderwerp kan geplaatst worden, of maakt men een nieuwe Map aan.

Dit alles werkt nog steeds maar........ na enkele "seconden" slaat dat schermpje steeds weg.
Is men bezig met een benaming in te vullen,..... floep het schermpje is weg.
Scrolt men in de "Map" naar de plaats voor opslag, dan floept het schermpje weg tijdens het scrollen.

Kan men misschien ergens de "tijd" dat dit schermpje tevoorschijn staat instellen ?

Flamingo :shock: :evil:
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: Bladwijzers - Invoering nieuwe map flapt weg

Bericht door Torzan »

Nog niet, maar er is wel een bug voor die erom vraagt, al betwijfel ik of die zal worden gehonoreerd. Je kunt echter ook gewoon binnen de tijd dat het dialoogvenster is geopend (3 seconden) in het veld met de naam van de bladwijzer klikken, of nogmaals op ctrl-D drukken om de bladwijzer te bewerken; er zou dan niets 'weg moeten floepen'.
Gebruikersavatar
FLAMINGO
Berichten: 290
Lid geworden op: 19 juni 2010, 15:51
Locatie: Belgie - Gent
    Windows 10 Firefox

Re: Bladwijzers - Invoering nieuwe map flapt weg

Bericht door FLAMINGO »

Beste Torzan,

Oef, wat ben ik toch een zeeezeeeer kleine in het begrijpen van alle Computer inhouden !!! Wat bent U van zeeeeeeeeeeeeeeer veel op de hoogte !!!
Heb dan ook eens de vermelde BUG bekeken kwestie van interesse.

Wel wil ik U melden dat deze moeilijkheid er is gekomen na de vorige "update" van W10.
We zullen er moeten mee leven, totdat er een oplossing voor gevonden is.
Want ik denk - neen hoop - dat ik niet de enige ben die deze moeilijkheid heeft.

Nogmaals dank;
Flamingo
Plaats reactie